Pages

9 Mayıs 2013 Perşembe

Ömür Boyu Sürsün Dostluğunuz :)

Benim en yakın arkadaşımın oğlu oğlumun en yakın arkadaşı. :) Denklem güzel değil mi :)
Tamamen tesadüf olarak çocuklarımız aynı dönemde doğdu. Ben evleneli 8 yıl olmuş arkadaşım evleneli 1 yıl bile olmamış.Aynı zamanlarda hamile kalmışız. Çocuklarımızın doğumu arasında 17 gün var sadece.
Bizim arkadaşlığımız 12 seneye dayanıyor. Oğullarımızın arkadaşlığı henüz 3,5 yıllık.Onlar gibi arkadaşıkları da çok genç .Ama diliyorum ki upuzun yıllar devam etsin arkadaşlıkları.Birbirlerinden ayrı düşseler bile kopmasınlar inşallah.Birbirlerinin ve arkadaşlıklarının kıymetini bilsinler yaşadıkları sürece.


Geldik gördük seçtik seçildik şu dünyaya :) Benim annem kim senin annen kim ? 9 aylık yoldan gelirken karşılaşmıştık biz :)) 



Trenleri beraber seyrettik :) 


Beraber analiz yaptık Bi topun peşine en kaç kişi koşar biz çözdük :) 


Eğlendik eğlendirdik :) 



Kafamızın dikine gittik Bilmediğimiz alemlere aktık :) (kreşe başladık)



 Zor yollardan beraber yürüdük :)  



 Hayatın zevklerini beraber tattık :) Sonuçlarına beraber katlandık :)) (Karne aldık )

Nice 3,5 değil 35 yıllara kuzularım :) Seneler sonra teknoloji ne durumda olur bilmiyorum ama olurda hala blogspot var olursa var oldukça bende bu postu silmeyeceğim hiç bi zaman :))  

2 yorum:

  1. ne mutlu size.. kardeş gibi büyüyecekler.. ne büyük şans..

    YanıtlaSil
  2. seni allah kahretmesin önce çok güldüm sonrada oturup ağladım.nerden aklına geldi.nerden çıkardın buldun fotoları sen varya sen çok tehlikelisin korkulur senden
    canım arkadaşım seviyorum seni beaaaa :)))))

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))