Pages

6 Nisan 2013 Cumartesi

Mimlenmişiz de Haberimiz Yok :)

Takip ettiğim blogger arkadaşlarımdan ; Deniz ve Barış 'ın annesi beni mimlemiş Daha önce soru içerikli hiç mim yanıtlamamıştım. Sorular beni epey düşündürsede sonunda soruyu ilk okuduğumda aklıma gelen ilk yanıtları yazdım :) Kendisine buradan teşekkür ediyorum . Mim'in amacı takipçi sayısını arttırmak .Bence iyi de oluyor .Bu vesile ile bir çok yeni blog keşfediyorum. Mimlenen bloglar arasında o kadar güzel bloglar çıkıyor ki . Buradan yeni blog açan tüm arkadaşlarıma hayırlı olsun diyorum. Umarım bloglarımız uzun soluklu olur. Blog dünyası bir heves açılıp sonra ya vakitsizlikten yada ilgi kaybından dolayı terkedilip kalıyorlar .Umarım bizim bloglarımız onlardan olmaz :))

Gelelim sorulara  :

1.su mu, ateş mi, güneş mi olurdun? Neden?
Cevap : Su olurdum . Akar yolumu bulurdum ,kimseye eyvallah etmezdim . 



2.taş olsan nerenin taşı olurdun?
Cevap : Sapanla kuş avlayan çocukların sapanındaki taş olurdum. Hiç bir zaman gidip hedefi vurmazdım.


3. neyin ve kimin karşısında, hangi durumlarda susarsın?
Cevap: Sadece ve sadece çok sevdiklerimin karşısında susarım.Sonradan telafisi mümkün olmayan sözler söylememek için.

4. kusur olsan nasıl bir "kusur" olurdun?
Cevap : Fiziksel kusur olurdum. Gönlü kusurlu olmak fiziksel kusurlu olmaktan daha kötüdür çünkü.



5. küfür olsan ne olurdun? kime savrulurdun?
Cevap : Küfür olsam hayattaki haksızlıklara karşı savrulan herhangi bir küfür olurdum. Haksızlık yapan kişilerin akıllarını başlarına getirecek bir küfür olmak isterdim.


6. esir olsan neyin veya kimin esiri olurdun/olmak isterdin?
Cevap : Bir kova burcunun cevaplayabileceği en zor soru olmuş bu :) Düşündüm cevabımı bulamadım.


7. bir suç olsan "nasıl" bir suç olurdun?
Cevap : Beyaz bir yalan olmak isterdim. Sevdiğini kırmamak adına söylenirdim .


8. topraktaki güç olsan o güçte ne yetiştirilirdi?
Cevap : Buğday olmak isterdim. O kadar çok büyür çoğalırdım ki dünyada açlığı bitirirdim.


9. sayılmadığında ne hissedersin?
Cevap : Bu kişiye göre değişir. Çok sevdiğim birisi beni saymazsa üzülürüm kırılırım , ama sevmediğim birisi ise umurumda bile olmaz.


10. bir "oyun" oynasan ne oynardın?
Cevap : Körebe . Zaten bu çivisi çıkmış dünyanın içerisinde görmeden sezgilerimizle hareket ederek ayakta kalmaya çalışmıyormuyuz .


Ben kimleri mi mimledim .İşte mimlediğim blogger arkadaşlarım :) Sorular zor. Şimdiden kolay gelsin diyorum :)

1- http://thefreshmom.blogspot.com/

2- http://atakanlihayat.blogspot.com/ 

3-http://annelikzanaati.blogspot.com/

4- http://azraecrin.blogspot.com/

5- http://petek22baran14.blogspot.com/


Bu sorular bana sevdiğim çok güzel bir şarkıyı hatırlattı. Cevaplarken açtım bir yandan onu dinledim. Sonra baktım ki zaten sorular bu şarkıdan çıkma :)

Su olsam, ateş olsam
Göklerdeki güneş olsam
Konuşmasam taş olsam
Yine de oynar mısın benimle

 Sus olsam, kusur olsam
Ağızdaki küfür olsam
Doğuştan esir olsam
Yine de oynar mısın benimle

Sayılmasam kaç olsam
Topraktaki güç olsam
Aptal gibi suç olsam
 Yine de oynar mısın benimle




2 yorum:

  1. cevaplarınız da en az sorular kadar güzel. bana sorulduğunda şarkıyı anımsamamıştım :))) iyi tespit :)))

    YanıtlaSil
  2. cevaplarınızı zevkle okudum :) gerçektende şarkıdan esinlenilmiş :) bende farketmemiştim :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))