Pages

7 Nisan 2013 Pazar

Lütfen Kaz Tüyü Ürün Kullanmayalım :(

Kaz tüyü ürünleri tükettiğimizde bu hayvancıklara yapılan eziyete istemeden katkı sağlamış oluyoruz.
Bugünlerde gerek facebookta gerek bir sürü blog ta kazlara yapılan işkencelere ait yazılar görüntüler paylaşılıyor. Ben şahsen internette yazılan her şeye inanmam .Sadece tek kaynaktan okuduğuma güvenmem illaki başka yerlerden de okurum. Ama sonuçta internet bizim için bir nimet. Ben internet sayesinde zavallı kazlara yapılanlara tanık oldum . Zaten almazdım kaz tüyü ürün şimdi kesinlikle almam artık.
Zavallı hayvanlara yapılanları yazsam dehşet içinde kalırsınız. Kaz ciğeri değerli olduğu için zorla hayvanların ağzını açarak ciğerlerinin 5 kat büyümesini sağlayan ilaç veriyorlar , tüylerini canlı canlı yoluyorlar , tüyleri yolma esnasında hayvancıkların yırtılan derilerini iğne iplikle dikiyorlar, boyunlarından asarak (sanırım elektrikle) öldürüyorlar , yaralanan hayvanlarıda herhangi bir bakım yapmadan ölüme terk ediyorlar . Kaz sürü hayvanıdır. Buna rağmen tek tek daracık kafeslere kapatıp hareket etmelerini engelliyorlar. Hareket edemesinlerki kilo kaybetmesinler , ciğerleri yağ bağlasın :((
Bununla ilgi bir çok video bulabilirsiniz internette. Benim blogum bir çocuk blogu olduğu için burada video resim yayınlamayacağım ama lütfen nolur bu konuyu bir okuyun , yüreğiniz kaldırırsa izleyin.
Ve en önemlisi bu suça ortak olmayın .
Ben vejeteryan değilim ,eti için hayvanların kesilmesine karşı değilim  , Güzel Allahımın onları da bir yaratma amacı var. Ama hayvanlara işkence yapılmasına sonuna kadar karşıyım . Elimden bişey geliyormu maalesef gelmiyor .Kendi adıma sadece bu ürünleri yemeyerek , kullanmayarak tepkimi gösterebiliyorum .

Konuyla ilgili : KAYNAK SİTE  bu siteden ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz .

2 yorum:

  1. Kaz tüyü kullanmıyorum. Yapılanları bildikten sonra zaten asla kullanmam. Söylediklerinize katılıyorum vejeteryan değilim ama eziyete her zaman karşıyım o bambaşka bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili hülya :S yazdım yazdım sildim.Bu konuda söylenecek çok söz var , yapabildiğimiz hiç bişey yok maalesef :(

      Sil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))