Pages

6 Nisan 2013 Cumartesi

Kendi Bisikletini Kendisi Temizliyor

Gündüzleri çalıştığım ve akşamlarıda fırsat bulamadığım için epeydir bloga yazamıyordum. Üstüne işyerindeki masaüstü bilgisayarın kart okuyucusu olmadığı için zorluk 2 ye katlanıyordu. Fotoğrafı çek evdeki bilgisayardan  harici belleğe at ,işyerine getir , postu yaz , fotoğrafları küçült , fotoğrafları ekle zor oluyordu.
Şimdi harici kart okuyucu aldım. Direk çeker çekmez işyerinden bloguma fotoğrafları eklerim artık :)

Bu da ilk post  yani deneme postu .1-2 1-2 deneme. Foto geliyormu ?
Şaka bir yana sanırım bu kart okuyucu beni rahatlatacak. Müşterilere fotoğraf göndermem gerekiyor size akşama mail atarım diyorum olmuyordu. Şimdi anında çektiğim fotoğrafları mail ile gönderebileceğim.

Bu ilk posttaki fotoğraflarda şimdi çekildi. Ben bu yazıyı yazana kadar 3-5 dk geçmiştir sanırım :) O kadarcık eskiler :))

Haftasonu istemesede işe gelen bir çocuk , hala sürmeyi beceremediği bisikletini temizliyor :)










2 yorum:

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))