Pages

25 Nisan 2013 Perşembe

Çocukluğumun Oyunu Solo Test ve Fındıkkıran Arda

Benim çocukluğumun oyuncağı solo test . Şimdi benim oğlum oynuyor. Gerçi tam amacına uygun olarak değil ama yakında öğrenir sanırım. Şimdilik küçük parmak kaslarını çalıştırmaca oynuyoruz. Boşaltıp tek tek yerlerine diziyor.... Bir süre oyalıyor onu. Sonra da kutusuna koyup kaldırıyoruz.

Çok uygun fiyatlı bir oyuncak. İnternette alışveriş yaptığım bir satıcıda görünce aldım :) Aman ne yapın edin alın demiyorum ama denk gelirseniz edinin derim :))



Evrim Arda fındık ve ceviz kırmayı çok seviyor.Ben ayıkladığım zaman yemiyor kendisi kırınca bi kase yiyor. Bende veriyorum eline hem kırsın hem yesin hem oyalansın diye :)) 



Yanına da bir kase mis gibi anneanne kuruüzümü :)) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))