Pages

3 Nisan 2013 Çarşamba

Bakugan Pepe'yi Yendi

Okulumuzda geçen gün Pepe gösterisi vardı. Evrim pepeyi pek sevmese de bazen izlerdi. Yani pepeyi biliyor :)
Kaç gündür gösteri hakkında konuşmasını bekliyorum .Bizim oğlandan ses çıkmayınca bugün ben sordum.
Aramızda geçen diyalog :

Ben : Annecim geçen gün pepeyi izlediniz mi okulda ?
Arda : Evet izledik. Pepe karakterini izledik . -Karakterden de haberdar -
Ben : Peki beğendin mi ?
Arda : Beğendim. Abi pepe oldu. Onunla dans ettik .Ben onu yendim .
Ben : Nasıl yendin yani ?
Arda : Ben bakugan oldum pepeyi yendim.

Tee allahım yaa. Bu çocuk hiç bakugan izlemedi ki . Nerden biliyor bakuganı ? Hatta Ben 10 i bile biliyor , örümcek adam zaten favorisi. Bunların hiç birisini izlememesine rağmen.

Çizgi karakterler hayatımıza o kadar çok girdi ki hiç izlemeyen çocuk bile bunlardan haberdar .İzlemediklerinden bu kadar etkileniyorsa izlediklerinden ne kadar etkileniyor tahmin edemiyorum :((  Bir ara Evrim Arda anne ben buz pateni yapmak istiyorum , anne ben deveye binmek istiyorum , anne ben de gübre yapıcam demeye başlamıştı. Hep bu Kayyunun başının altından çıkıyor bunlarda :)
Zaten sevmediğim tv yi kaldırıp balkondan atasım geldi bugün yine :))

Komik diyaloglarımızı da yazmayı düşünüyorum bundan sonra. Birer hatıra olarak kalır. Ben zaten unutkan bir insanım. Üzerine de yeniler geldikçe zaten eskiler silinip gidiyor hafızadan.

Yine akşam  : Arda kümes yapmış kendisine koltuk minderlerinden .
Arda : Anne ben kümesimden çıktım
Ben : Nerden çıktın oğlum ? Sen ne oldun ? --ben tavuk, horoz en iyi ihtimalle tavşan falan bekliyorum.
Arda : Ben bir hayvan oldum anne. Gergedan yavrusu hayvanı oldum :))

Gel buraya benim gergedan yavrusu hayvanım . Sonrasını tahmin edebilirsiniz. Anne gergedan hayvan ile yavru gergedan hayvanı yerde yuvarlanıp durdular :)))






4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. hemde ne bilmiş :) Hele okula başladıktan sonra :)

      Sil
  2. ay onların bilmediklerimi var.. radar gibi gözleri, kulakları.. boşuna dememişler çocuktan al haberi diye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam dedin valla :)) çocuktan al haberi :)

      Sil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))