Pages

27 Şubat 2013 Çarşamba

Evrim Arda'nın İsim Hikayesi

İsim hikayesi dediğime bakmayın .Aslında bir hikayesi yok ama neden Evrim Arda olduğunu anlatmak için yazmak istedim. Evrim genelde kız ismi olarak kullanıldığı için çok soru geliyordu bana. Parktaki teyzenin bile Evrim kız ismi neden koydun demişliğ vardır :) Bizim çocuğumuz kız olsada ismi aynı olacaktı oğlan olsada . Kız olsaydı sonuna Arda değilde başka bir isim gelecekti. Evet ismi belliydi zaten :) Biz oğlumuza işyerimizin ismini verdik :) Garip biliyorum. Herkes genelde çocuğunun ismini işyerine koyar ; bizde bir hoşluk yapalım dedik. Gerçi bana Evrim Hanım diye hitap edende çıkmıyor değil :)

Böyle bir hoşluk yapalım dedik , hemde çocuğumuz ileride neden benim adımı koymadınız işyerine derse gardımızı almış olalım dedik :) Üstelik Evrim oldukça da güzel bir isim. Ben  hem kıza hem de erkeğe yakıştığını düşünüyorum.

Belki seneler sonra unuturum bu hoşluğu , tarihe burada not düşmüş olayım.........



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))