Pages

3 Şubat 2013 Pazar

Evrim Arda'dan Anektodlar 1 (Kırmızı Ruj )



Ben makyaj yapan birisi değilim. Hem sevmem hem beceremem. Birde çocuklu olunca bir yere giderken zaten çocuğu hazırla , yedeklerini hazırla vs derken fırsat kalmıyor ki makyaja :)) Evrim Arda beni bir kere rujlu gördü.Onda da dudaklarımda uçuklarım vardı onun için sürmüştüm. Hem kırmızı renkliydi hemde biraz dışına taşırmıştım bilerek. Evrim sordu tabi, yüzünde bir endişe. ""anneee naptın kendine "" dedi. O öyle endişeli sorunca bende gülsün diye  : "oğlum kendimi palyaço yaptım olmuş mu " demiştim. Beraber gülüp geçmiştik. Şimdi nerde kırmızı renk bir ruj sürmüş kadın görse :) ""anne bak palyaço olmuş "" diyor :DD Çocuk aklı  işte .....

2 yorum:

  1. evden çıkarken ki halini tahmin edebiliyorum, bende aynıyım.Sanırım bu bebekli anne modası, saçlar öylesine toplanmış, makyaj özensiz, kıyafet salaş :) Bu arada palyaço olmuş derken umarım sesli söylemiyordur, iş almayın başınıza :)

    YanıtlaSil
  2. hehehe cocuk makyajı ılk ogrendıgı sekıl degısık olmus. ben de makyaj yapamam heralde yusuf gorse o da aynı tepkıyı verırdı. hatta kendı de boyanmak ısterdı

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))