Pages

20 Şubat 2013 Çarşamba

Dondurma Çubuklarından Yapboz

Yazdan kalma dondurma çubuklarımızdan puzzle yaptık. Aslında kahve çubuklarından yapmayıda düşündüm ama onlar çok ince geldi.

Yapımı çok kolay. Önce kullanılmış bir boyama kitabından bir resim kestim. Arkasına çubukları tutkal ile yapıştırdıktan sonra kurumasını bekledim. Kuruduktan sonra da maket bıçağı ile kestim bu kadar. Bunun örneğini çok gördüm .Fotoğraflar ile yapılmıştı gördüklerim ama tam olarak nerede gördüğümü hatırlayamadım.




8 yorum:

  1. Güzel olmuş elinize sağlık. Bende gördüm bir çok yerde ama yapma fırsatım olmadı :) keyifle oynasın..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim sevgili Hülya.

    YanıtlaSil
  3. Ben sadece resmi çıktıyla alıp karton yapıştırıp yapmıştım ama bu fikir daha iyi olmuş.Bir daha ki puzzleımızı bu şekilde yapalım.Daha dayanıklı ve pratik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceydacım kesinlikle dondurma çubuklarını denemelisin.ben kalemliğine koydum Evrimim.Her gün 1-2 kere yapıyor bunu.

      Sil
  4. ellerinize sağlık, güzel olmuş. bizim birikmiş dondurma çubuklarımız yok ama yaz gelince aklımızda olsun, yapılacaklar listemize ekleyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapılacaklar listesi kesinlikle kurtarıcı :) Bende liste yaptım.Nette aramaya vaktim olmadığında oradan bişey seçip yapıyorum.Elimdeki malzemelere göre.Bu arada sizin çalışmalarınızı da sürekli takip ediyorum ben.Ayrıntılı yazıyorsunuz özellikle bu hoşuma gidiyor.

      Sil
  5. Ben de yapmayı istiyorum fırsat olmadı henüz sitenizi inceledim ne kadar hoş etkinlikler yapmışsınız anne oğul bayıldım. sizi takip etmek benim için çok zevkli olacak benimde bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Bende uğradım blogunuza izlemeye aldım.Akşama ayrıntılı olarak tüm yazılarınızı okuyacağım.Sanırım blogu yeni açmışsınız .Hayırlı olsun bu arada .

      Sil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))