Pages

8 Ocak 2013 Salı

Taaa Uzaklardan Gelen Sıcacık Hediyeler

Çok değil bundan 3 yıl önce bunu yaşayacağımı söyleseler güler geçerdim. Uzaklardan oğlumun hiç görmediği arkadaşı ona hediyeler gönderecek ve oğlum mutlu olacak . Hayal gibi :) Ama hayal değil gerçek .İnternet sayesinde dahası Nurturia (nurturia.com.tr) sayesinde çok güzel dostluklar kurdum. Bugün yüzyüze gelsem sımsıkı sarılabileceğim arkadaşlar edindim. İşte onlardan birisi tatlı arkadaşım Merve ve onun yakışıklı kuzusu Kayra Doruk '  Evrim Arda için çok cici hediyeler göndermişler. Sağ olsunlar var olsunlar.
Evrim Arda çok beğendi. Her paketi ayrı bi sevinçli açtı :) Hepsine ayrı sevindim . Şimdi sizinle de paylaşalım bi kere daha sevinelim.
Tekrar teşekkür ederiz Merve Teyze ve kuzusu Kayra Doruk :))




İtfaiye arabalarını ve itfaiyecileri çok seviyoruz. Tam isabet teyzesi :)


Boyalarımız elleri kirletmeyen pastellerden :)


İki tane çıkabilen insan figürü var. Paketin bize ulaştığı günün 1 gece öncesinde bir kaç tane daha insan figürümüz olsa iyi olurdu diye kendi kendime düşünmüştüm. Legolarla oyun kurduğumuzda küçük insancıklarımız yetmiyordu :)) 


Kitaplar hala en önemli oyuncağımız :) Hepsini  beğendik. 





Yemek tabağımızı kullanmaya başladık bile :)


Dinazorlara ayrı bir hayranız zaten :) bayıldık makinamıza :) 



Legoların içinden çıkan çıkartmalar hemen yapıştırıldı bile :) 


Tüm hediyelerimiz için ; daha da önemlisi o güzel yüreği için Merve arkadaşıma buradan da çok teşekkür ediyorum. İyiki varsın .... 

2 yorum:

  1. oh oh maşallah ne güzel hediyeler :) bu arada bizde nurturia'dayız ama pek aktif deiğilim çalıştığımdan ötürü :) eklersen beni geogia :)

    YanıtlaSil
  2. Çoktan ekledim :))
    BU arada nurturia.com da beni bulmak isteyenler için kullanıcı adım : busybody

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))