Pages

27 Ocak 2013 Pazar

Kreşte Son Gün

10 Eylül 2012 de kreşe ilk başladığımız gün bir dönemin bu kadar çabuk gelip geçeceğini söyleseler inanmazdım. İlk hafta bana o kadar zor gelmişti (ki Evrim Arda öğretmenine göre gayet normal tepkiler göstermiş ve aslında çabuk bile alışmıştı) bana o kadar koymuştu ki anlatamam :) Ama gayretli oğlum çabucak alışarak annesini şaşırttı ve büyük ilerlemeler kaydederek 1.dönemi noktaladı.
Nelermi başardı ?
Öncelikle sıra beklemeyi öğrendi.
Hamur oynamayı sevmeye başladı .
Ciddi ciddi ingilizce öğrenmeye başladı.
2 li oyunları öğrendi.
Grup içerisinde kendini ifade etmeyi ,ihtiyaçlarını dile getirmey öğrendi. Okul başında öğretmenimizle konuştuğumuzda benim için önemli olanın çocuğumun okulda mutlu olmasının bunun yanında kendini ifade etmeyi öğrenmesi sosyalleşmesinin olduğunu anlatmıştım. Öğreneceği sayıların şekillerin benim için önemli olmadığından bahsetmiştim. Ama öğretmenimizin zaten öğrencilerini eğitirken öncelikle insani değerlere önem verdiğini görmüş oldum dönem boyunca. Sadece benim oğlumda değil tüm öğrencilerde dönem başından dönem sonuna kadar o kadar çok değişiklik gözlemledim ki anlatamam :)) Buradan öğretmenimize bir kez daha teşekkür ediyorum .Öncelikleri için.

Aşağıdaki resimlerimiz kreşin son gününden :) Karne mi dediniz ? O diğer postta :))









2 yorum:

  1. maaşallah büyümüş de karne alırmış:) kreşi güzel görünüyor ve öğretmeni ni de takdir ettim.Ama istanbul değil sanırım ?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim . Evet İstanbul da değiliz biz.Antalya Kemer de yaşıyoruz. Kreşten yana da öğretmenden yana da şansılıy .Çok şükür.Çok memnunuz.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))