Pages

31 Ocak 2013 Perşembe

İlk Öğretmenler Günümüz :) - 2012

Bu post epey gecikti biliyorum ama elimde öyle güzel fotoğraflar varki bu postu yazmasam haksızlık olurdu :)

Sınıf anneliğimin ilk aktivitesi :P bu anneler günü organizasyonu oldu :) Aslında organizasyonsuzluk demek lazım. Ben bu işlerden hiç anlamadığım için bir kaç gün öncesine kadar öğretmenimize ne gibi bir süpriz yapacağımız aklıma gelmedi. Bu özel günün maddi anlamda bir gösteriye dönüşmesinden eskiden beri rahatsızdım .Her zaman manevi değeri olan hediyelerin daha özel olduğunu iddia etmişimdir bu yüzden .Hatta (bilmiyorum yapanlar var muhakkak ama lütfen bana kızmayın) hediye olarak küçük altın alan veliler bile olduğunu gördüm :( Bence bu çok üzücü bir durum . Sadece bunun üzerine bile sayfalarca yazabilirim ama konuyu dağıtmamalıyım biliyorum :)
Zaten bu blogu açarken en büyük korkum insanlar benim bu kadar çok konuşmama (yazmama) tahammül edebilirler mi ? düşüncesi idi.2.korkum da imla kuralları : Bu kurallara dikkat etmeyi çok istesemde vakit darlığınız varsa ve sizden sürekli ilgi bekleyen küçük bir çocuğunuz varsa bu pek mümkün olmuyor :)

Neyse konumuza gelirsek öğretmenimize süpriz olarak bir tişört bastırmayı düşündüm.Ama sınıf mevcudumuz az olduğu için ya çok para toplamamız gerekliydi ya da ya hediye ya tişört bir tanesinden feragat etmeliydik :) Sonra bana arada gelen şimşekler geldi yine. Neden kendimiz yapmıyoruz dedim :) Şöyle böyle olur olmaz derken bu düşüncem pek kabul görmedi maalesef başlarda. Genel görüş buna gerek yok ona ayrılacak bütçe ile daha iyi bir hediye alınabilir idi. Bu yüzden tişört bütçesini düşürebildiğim kadar düşürdüm. Vakit geldi çattı .Kararsızlıklar olunca benim iş son geceye kaldı. O gece sabaha kadar oturup tişörtlerin yazılarını elimde diktim. Sabaha kadar uğraştım ama bence değdi. Süper bir süpriz oldu. Öğretmenimiz çok beğendi , duygulandı , gözleri doldu , hayatında unutamayacağı anılardan olduğunu söylediği an tamam dedim iyiki yapmışım :))))

Planlı bir hareketle hem hediyemizi , hem sürprizimizi hem de çiçeğimizi ayarlamış olduk. Neden bu kadar ayrıntılı yazdım : İnanın bu türlü manevi değeri olan hediyeler öğretmenlerimizi daha mutlu ediyor. Onların maddi beklentiler içinde olduğu sadece bizim kafamızda yarattığımız bir hayal :) Lütfen her konuda olması gerektiği gibi özgün olalım , özgür olalım :)
Bana kalsa ben hediye de almayacaktım , öğretmenimizi ve eşini (ki yeni evli sayılırlar ) yemeğe göndermeyi düşündüm ama bu düşüncemde diğer velilerden kabul görmedi :PP

Tabi pastamızı da unutmamak lazım. Sevgili arkadaşım ,sırdaşım Çiğdem de evde bir pasta denemesi yapmış ,İyi ki de yapmış :) Çccuklar pastayı görünce kutlamanın alası oldu sınıfımızda :) Arkadaşım Ellerine sağlık diyorum buradan da :)

Gelelim tişörtlerimizn yapılışına :) Hatta bunlar tişört bile değil 3 yaş erkek çocuk atletiydi . Dedim ya maliyeti düşürmek lazım  diye :) Keçeler ise evde mevcuttu zaten . Harfleri elimde çizdim. Önce kağıda çizdim kestim sonra keçeye iğneleyerek keçe harfleri kestim. Sonra aynı renk makara ipliği ile atletlere diktim. Sınıf mevcuduna göre hecelemek zorunda kaldım . 1 tane fazla gelince onada gülen yüz kondurdum :)

Şimdi gelelim bu uzun yazıdan sonra şahane miniklerimizin fotoğraflarına :)










Aslında daha çok ve güzel fotoğraflar var elimde ama sizi de sıkmak istemiyorum :))  Bu arada benim oğluşumu tanımayanlar için üzernde --öğ- yazıyor :)) Biz tişörtümüzü hala saklıyoruz . Bizim için çok özel çünkü :)



2 yorum:

  1. T shortler çok GUZEL olmuşlar gercekten çok anlamlı el emegi GOZ nuru bir hediye emegine SAGLIK resimler de çok sirin

    YanıtlaSil
  2. eğlerinize sağlık harika bir hediye olmuş :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))