Pages

28 Ocak 2013 Pazartesi

Antalya 2. Kitap Fuarı

Kendim çok aktiviteleri takip edemesemde mail adresime gelen reklamlar sayesinde bir çok aktiviteden haberdar oluyorum.
Yine ATSO tarafından gönderilen bir mailde Antalya 2.Kitap Fuarının yakında açılacağını öğrendim.

Haberin ayrıntısı  Atso 'nun sayfasında : BURADA

********************************************************************
Antalya 2. Kitap Fuarı, Cam Piramit Sakıp Sabancı Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek olup, 50 yayınevinin katılacağı fuarda düzenlenecek söyleşi, panel, şiir dinletisi gibi 30 etkinlik ve imza günlerinde 200 yazar okurlarla buluşacaktır.

Antalya Kitap Fuarı 13-16 Şubat tarihleri arasında 10.00-19.30, son gün 17 Şubat 2013 Pazar ise 10.00-19.00 saatleri arasında ziyaret edilebilecek olup, fuar girişi ücretsiz olacaktır.
********************************************************************

İlki geçen yı yapılan ve 19 Şubat 2012 tarihinde biten fuarı 82.500 kişi ziyaret etmiş.Eminim bu yıl daha fazla olacaktır. Fırsat bulursam ben de gitmek istiyorum . Gidersemde blogum için bol bol fotoğraf çekerim emin olabilirsiniz :) Bu aralar oldukça keyifli gelmeye başladı bana bu fotoğraf çekme işi. Umarım bir gün SLR makinam olur ve çok daha güzel fotoğraflar çekebilirim :)) Olurmu olur :)


Blogumuzu takip eden Antalya 'lı arkadaşlarımdan gitmek isteyen olabilir diye bu haberi eklemeden geçemedim :) Bol kitaplı bol okumalı günler diliyorum herkese . . . 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))