Pages

17 Aralık 2012 Pazartesi

Kitap Kumbaram Projesi

Geçenlerde okulumuzda kitap okumayı sevdirmek maksadı ile kartondan kitap kumbaraları dağıtıldı. Bir çok ilde yapıldığını gördüğüm bir proje bu. Kitapkumbaram projesi. Resmi sitesi : http://benimkitapkumbaram.com/index.html buradan inceleyebilirsiniz. Sizin okulunuzda olmadı ise henüz olması için siteden başvurabilirsiniz.



Kumbaramızda biriken paramız ile bizde kitaplar aldık. Kitaplar indirimli değil normal piyasa satış fiyatı ama olsun.Sanırım okullar başvurduktan sonra kumbaralar dağıtılıyor. Sponsor timaş yayınevi olduğu için bu yayın evine ait kitapları satan bir çocuk kitapçısı ile anlaşılarak okula kitap satış standı kuruluyor. Bizde bu kurulan standdan yeni kitaplar aldık kendimize. Evrim Arda epey bir kitap kucakladı seçti ama maalesef hepsini alamadık :) 
"bu güjelmiş anne bunu da alayım " "duy anne ben bunu beyendim" " anne bunu da çeçtim ben" diye diye topladı ne kadar hayvanlı dinazorlu kitap varsa :)) Bizim okulumuza küçük bir stand kuruldu ama internetten gördüğüm kadarıyla büyük okullarda çok daha güzel gerçekleşmiş proje. Ama olsun bizim miniklerimizde gereken ilgiyi gösterdiler projeye :)) 
Çok şükür kitapları seven ilgilenen bir oğlum var. En son dün D&R a gittik. Yine orada da bir kucak kitap aldı. Hatta yaşından büyük kitaplara ilgi göstermeye başladı. Zorla spiderman kitabı almak istedi. Beni ikna etmeye çalıştı. Ben "oğlum bak bu kitap 6 yaşında abiler için " dediğim için " anne ben büyüdüm bak , 6 yaşına geldim "diye beni kandırmaya çalıştı kollarını iki yanına açarak .Maalesef öyle bilmiş bilmiş konuşmakla olmuyor bu işler :)Bu arada spiderman ın Evrimcesi : pispaydırmen :D   
Yine zar zor ikna ettik geri bıraktırdık çoğunu. Ortalıkta sepet olmamasına rağmen : "ben aradıyımı buydum , duy sepetime atayım " "duy ben bunuda alıyoyum " diye diye dolaştı kitapçının içinde :)

Bunlarda okulumuzda kurulan kitap standından. Aslında sınıfımızın çocuklarını kitap seçerken tek tek fotoğraflayacaktım ama bende kendimi kaptırdım kitaplara. Hiç aklıma gelmedi o sırada :)) 





1 yorum:

  1. bu kitaplar harika görünüyor :) hepsini alasım geliyor yaa :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))