Pages

17 Aralık 2012 Pazartesi

Evrim Arda'nın Kitapları 53-54-55

Daha önce bahsetmiş olduğum kitap kumbaram projesi kapsamında edindiğimiz kitaplarımızdan .
Timaş yayın evine ait Güçlü Dinazorlar Serisinin (seride 4 kitap var) 2 kitabı. Dinozor Diplo ve Dinozor Ferro .Dinozorlar çok sevimli. Kitaplar güzel. Bol resimli ve 3 yaş çocuğunun anlayabileceği basitlikte . Kısacası biz beğendik. Çok elzem olmasada denk geldiğinde serinin diğer 2 kitabını da almak istiyorum. Çünkü Evrim Arda'nın dinozorlara karşı özel bir ilgisi var. Dinozor oyuncaklarıyla oynamayıda çok seviyor mesela.


Diplo burada


Ferro burada 


Diğer kitabımız ise yine Timaş Yayın dan .Karakter eğitimi üzerine yazılmış bir seriden. 
Serinin tüm kitapları burada 
Biz henüz tek kitabını aldık. Evrim Arda nın ne tepki vereceğini henüz bilmediğim için sadece tek kitap aldım. Kitapta hikaye yok. Sadece resimler var . Resimlere bakarak çocuk hikayeyi kendisi anlatacak. Bir çok yönden faydası olacağını düşünüyorum. Belki önce bir kaç defa ben anlatırım sonra Evrim Arda dan anlatmasını isteyebilirim. Henüz bu kitabı denemedik. Bunun için geniş rahat bir zaman dilimi olsun istiyorum. Bu aralar hepimiz koşuşturma telaş içerisindeyiz. Yavrum da yazık kendi kendine aktiviteler yapıyor bu ara :))) Ama kitabın arka sayfasında zaten öykü yarım sayfada anlatılmış. Sadece okumak isteyen anne babalar için uygun .Altınada boş yarım sayfa bırakılmış. Sizin çocuğunuzun anlattığı hikayeyi yazmanız için.Tabiyki buraya okuma yazma bilen çocuklar kendi hikayelerini yazabilirler :) Daha bile faydalı olur sanıyorum. 
 Umarım en kısa zamanda bol bol vaktimiz olur , bu güzel kış gecelerinde bizde oturup oğlumla kitap okumanın yazmanın tadını çıkarabiliriz :) Sağlıcakla ve bol kitapla kalın :))




8 yorum:

  1. benim kızım resimlere bakarak kitap anlatmayı çok seviyor yazısız kitabı anlatmayı daha çok sevecektir.bizde alalım :)çünkü bazen anne burda ne yazıyor diyor uyduramadığı yerlerde :)))

    YanıtlaSil
  2. o zaman kesin sevecektir . Kendisi anlatmaya başladıysa ne güzel. Bizimki henüz dinlemeyi ve sormayı tercih ediyor.Kendisi anlatmıyor yeni hikayeler .

    YanıtlaSil
  3. bir zaman sonra oğlunuzda başlar benim kızım anlattıyor birde anladınızmı diye soruyor bize :)))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel kitaplar,benim oğlumda bayılır ben okurum,oda tekrar bana anlatır... bloğunuz çok güzel,bizde sizi oğlumla bloğumuza bekleriz:)
    http://elifyucel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Sevgili elif hemen ziyaret ediyorum blogunuzu :) Teşekkür ederim ayrıca :)

    YanıtlaSil
  6. bizde şu sıralar resimlere bakarak ne yaptıklarını söylüyoruz, sanırım bu kitap bize de uyar :)Bu arada yeni tanıştık, buyrun bize de beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Emreyle hayat ben bu postu yazdığımda henüz kitabı okumamıştık.Daha sonra okuduğumda oğlumunda çok hoşuna gitti. Önce soru cevap şeklinde başladım.Ayıcık burda ne yapıyor ? şimdi ne yapıyor ? şeklinde sorular sordum.Genellikle somut cevaplar verdi.Üzüldü , azimli davrandı vs gibi duyguların benim yönlendirmem ile daha çok farkına vardı.daha sonra babasına anlattı hikayeyi ,kendi anladığı kadarıyla.Farkettim ki duyguları da işin içine katarak anlattı. O yüzden ben bu kitabı sevdim :)) Bu arada sizin blogunuza zaten uğruyordum ama izleyici olmamışım.Farkettim şimdi oldum. Oğlunuz çok tatlı maşallah :))Yaptıklarınızda çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm alabiliriz o zaman :) çok tatlıdır kendisi , tadından yenmez bazen :)

      Sil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))