Pages

7 Aralık 2012 Cuma

Bul Karayı Al Parayı ,Çok Severim Bu Oyunu :)

Eskilerin bul karayı al parayı oyunu şimdilerde nesne bulmaca oldu . Akşam yemeğinden sonra enerjisini hala atamamış bir bebe varsa evinizde sizde "bu akşam değişik ne yapsamda oyalasam "diye mutlaka düşünüyorsunuzdur. Elimde ütülenecek çamaşırlarla gezerken koltuktan koltuğa hoplayı zıplayan Evrim Arda için acil bişey bulmam gerekti. Hemen elimdekileri bırakıp koştum odasına . Şöyle bir bakındım. Oyuncakların boş yumurtaları gözüme çarptı. O an aklıma geldi Bizde küçükken oynardık . Ama biz fincanla oynardık Altına herhangi bişey saklar bul karayı al parayı oynardık :) Zaten bilmeyen yoktur oyunu .Anlatmaya gerek yok ama sadece bi noktada uyaracağım. Çocuğunuz küçükse benim gibi farklı renklerde saklama kapları kullanırsanız iyi olur. Eğer daha büyük dikkatini toparlayabilecek bir çocuğunuz varsa tabiyki tek renk kap kullanabilirsiniz. Baba oğul bu gece bul karayı al parayı oynadılar. Oldukça da eğlendiler. Arada Evrim Arda 2 defa açmak istesede ve hep kendisi saklamak istesede başka oyunlara göre oldukça uyumlu oynadı. Sanırım bunun kreşle ilgisi var.Orada  sıra kendine gelene kadar beklemesini de öğreniyor çünkü.
Eminim bundan sonraki oyunlarımız daha da eğlenceli geçecek. Ama ben en çok oğlum bir an evvel büyüyüpte bizimle scrabble oynacağı günleri bekliyorum :)) Umarım çok uzak değildir.. . Bol oyunlu ve sağlıklı günler ...









1 yorum:

  1. harika bir oyun benzer bir yazı kendi bloğumada eklemiştim bebişlerde çok eğleniyo bnmkide buna bayıldı aniden oluşan bir oyundu ama eğlendik :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))