Pages

7 Aralık 2012 Cuma

Bi Milyon Nedenim Var

Evet evet benim mutlu olmak için nedenlerim var. Bir kaç gün önceki  negatif halimden bugünlerde eser kalmadı . Sanırım dönem dönem bu iniş çıkışlar ruhumuzu besliyor. Mutsuz olmayınca mutlu olmanın kıymetini bilmiyoruz. Yada en azından kendi adıma konuşursam öyle .
Okuldan gelir gelmez benimle mutfak masasında sohbet eden , okulda tahterevalliden düştüğünü (aslında kendisinin atladığını) ,arkadaşı Belinay'ın patateslerini başka bir arkadaşı Efe'ye vermek istediğini ,ama Efe'nin istemediğini , uykudan kalktıklarında yastık savaşı yaptıklarını ve bunu yaparken çok eğlendiğini büyük bir heyecanla anlatan ,anlattıkça benide eğlendiren bir oğlum var. Eminim sayarsam daha 1 milyon sebep bulabilirim mutlu olmak için. Sizde ararsanız bulabilirsiniz buna da eminim. Aslında sebeplerin sayısı bile önemli değil , sadece sağlıklı isek , sıcak bir yuvamız varsa soframıza sıcak bi kap yemek koyabiliyorsak bunlar yeter artar bile mutlu olmak için. Bugün oğlum "tüm ailelerin evleri vardır , mutfakları vardır, odaları ,duvarları vardır biliyormusun anne " dediğinde içimden "sadece şanslı olanların annecim "diye geçirsem de sadece "evet annecim " diyebildim . Yapmadıklarımızdan -yapamadıklarımızdan bahsedemedim. Umarım oğlum büyüdüğünde ona anlatabilecek kadar yaptığımız - yapabildiklerimiz çoğalır :) O da daha yapılması gerekenleri , kendisinin yapabileceklerini , içindeki iyilik potansiyelini farkedebilecek kadar İYİ olur.
Canım oğlum , canımın yarısı , seneler sonra belki bu yazıları okuyacaksın senin için bişey ifade edecekmi bilmiyorum ama benim için bunları yazıya dökebilmek bile çok önemli :))  Sağlıcakla , mutlu ve iyi kalın....
NOT : 1 milyon nedenim hazır ama yazarsam buraya sığmaz o yüzden yazmıyorum :P




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))