Pages

2 Kasım 2012 Cuma

Oyun Hamuru Oyunları -2



Oyun hamur ile çok fazla oynamadığımızı söylemiştim daha önce. Birde kreşte hamur ile oynayınca evde hiç aklına gelipte hamur oynamak istiyorum demiyor Evrim Arda . Arada ben çıkartırsam canı isterse oynuyor. Çoğunluklada kısa sürüyor :) Ama bu defa işin içine sevdiği şeyleri katınca biraz daha fazla oynadı sanki :))

Önce hamurdan küçük toplar yaptık. Sonra gündüzden benim budanan ağaçlardan getirmiş olduğum parçalardan kesip hamurun üzerine soktuk. Küçük ağaçlar oluşturduk. Sonra geniş bir toprak yüzey gibi bir alan yaptık hamurdan .Üzerine minik minik kopardığımız yeşil ağaç dallarını taktık. Kocaman bir orman yaptık. Birde ormancı koyduk içine. Birkaç plastik ağaç figürümüz vardı onları da ekleyince tastamam orman oldu. Sonra Evrim Arda nın ormancısı ormanda yangın çıktığını farketti. Alo 177 yi aradı. Sonra itfaiyeci Sam geldi .Yangını söndürdü. Heyacanlı bir macera daha bitmiş oldu böylece :)) Küçük masamızın yüzeyi çok renkli olduğu için yaptklarımız pek anlaşılmamış fotoğraflarda ama ana fikir önemli zaten :)) Bol oyunlu bol hamurlu günler dilerim :))
Ertesi sabah ise yeniden aklına gelip ağaç yapalım anne deyince ortada kalanlardan bir minik saksıya hamur sıkıştırıp üzerine de ağaç yapıverdik. Arda öğretmenini çok sevdiğini için götürmek istedi ben de izin verdim :)
Öğretmenimizle konuştuk ileriki günlerde böyle bir uygulamayı sınıftaki diğer minik öğrencileriyle de yapacak :)

İşte bizim ormanımızın resimleri :












3 yorum:

  1. Merhaba sizin için bloğumda bir ödül var :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. en kısa zamanda bende izlediğim bloglara ödüllerini göndereceğim :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Harika bir çalışma olmuş,hiç oyun hamurunu böyle oynamamıştık denemeliyiz en kısa zamanda :) sevgiler..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))