Pages

2 Kasım 2012 Cuma

İlk Ödevlerimiz :)

Ödevlerimiz dedim başlıkta evet Arda henüz ödev kavramından haberdar değil. Yada en azından ben öyle düşünüyorum.Çünkü öğretmenim bana ödev verdi deyip durdu :) Sanırım ödevi hediye gibi bişey zannediyor :D
Gelelim fasülyenin faydalarına , başladık ödevlerimizi yapmaya ,hızımızı alamadık 2 gecede 9 sayfa ödevi bitirdik. O da yetmedi kendimiz kesme-yapıştırma yaptık. 3 yaşındaki bir çocuk için ödev kavramını doğru bulmasamda :öğretmenimizin çocuklar aileleriyle beraber bişeyler yapsın , aktivitelerine ara vermemiş olurlar hem demesi üzerine ikna oldum. Zaten yapmak istemeseydi yaptırmayacaktım kesinlikle .Ama işin içinde kalem ve kağıt varsa Evrim Arda o işten sonuna kadar zevk alır. Nitekim de öyle oldu. Büyük bir ciddiyetle çizgi çalışmalarını yaptı ; büyük bir keyifle de kesme-yapıştırma resimlerini yaptı :) Yani ben kestim o yapıştırıcıyı sürüp yapıştırdı. Henüz makas kullanmayı beceremiyor benim tatlı oğlum çünkü :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))