Pages

1 Ekim 2012 Pazartesi

Yemek Yemek Yada Yememek

Bu çocuk beni yanıltmak zorunda sanırım.Ne zor olur diye düşündüysem kolay oldu.Neyide kolay olur diye düşündüysem o çok zor oldu. Kreşa zor alışır diye düşünüyordum ama çok kolay adapte oldu. Ve en güzelide ilk günden itibaren tüm yemeklerini yer oldu kreşte. Hepsini sonuna kadar yiyor.Tabağını bitirmeden kalkmıyor.İlk günler öğretmeni ve yardımcı ablaları besliyordu elleriyle ama benim "o kendisi yiyebilir siz ona bakmayın bırakın kendisi yesin yemezse aç kalsın" söylemlerim sonucu yedirmeyi bıraktılar ve kendsi paşa paşa dökmeden yiyor . Bazen herkes gidiyor sınıfına bizimki sona kalıyor ama yine de yemeğini bitirmeden kalkmıyor. Evde de böyle olsana sıpa demeden geçemiyorum tabiyki :))


Tek tek elleriyle besleyen teyzeleri.Gerçi teyzelerden birisine bizim oğlan gıcık olmuş habire anlatıyor ama genede çok iyi anlaşıyorlar. 
Arda : Anne teyze bana kızdı 
Ben : Hangi teyze oğlum ? 
Arda : aşçı teyze 
Ben : Aa neden kızdı ne dedi ? 
Arda : Bana yemeğini ye dedi :DD 







Alttaki resimlerde ilk yüz boyama yaptığı gün öğretmeninin.Bütün çocuklar kedi ,çiçek ,kelebek isterken bizimki şimşek mcqueen istedi.Kadıncağız nasıl çizsin :) Korsan yapalım madem dedi.. 




Daha okuldan çıkmadan kaşınmaya başladık :( Tam okuldan çıkma zamanında yapıldı boyama .Hemen işyerine gidip sildik ama gidene kadar biraz kızarmıştı bile. Neyseki çok sürmedi.Hemen sildiğimiz için çabuk geçti. 


Buda öbür korsan Osman Efemiz :) Buda ayrı bir orjinal .Helikopter diye tutturdu o da  :) Ama tabi ola ola korsan oldular :) 


Korsanlarımızın prensesi Kelebek Duru. Hem komşumuz hem arkadaşımız hemde sınıf arkadaşımız :) 







1 yorum:

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))