Pages

10 Ekim 2012 Çarşamba

Kesme Yapıştırma 3 : Dondurma

Öğretmeninin söylediği kadarıyla okulda kesme yapıştırma işlerine karşı pek hevesli değilmiş Evrm Arda. Ama evde tam tersi nedense. Belki diğer çocukların varlığına henüz tam olarak alışamadığı için olabilir bilmiyorum.Fırsat buldukça yaptırmaya çalışıyorum  bende bu yüzden.
Dondurmayı  kitaptan Arda kendisi seçti yapalım diye. Ben şekilleri çizdim verdim. Arda boyadı hepsini kendince. Boş yerleri gösterip "annecim buralarıda boyasana" dediğimde aldığım cevap : "boyadım zaten " oldu. Bende üstelemedim. Henüz makas kullanmayı bilmediği için yine ben kestim şekilleri.Arkalarına sürdü yapıştırıcıyı. Ben yerleri gösterdim (dondurmalar düzgün olsun diye olmazsa kızıyor çünkü) .Acaba göstermesemiydim bilemedim. Çünkü şu aşamada kendisi hiç bir aktiviteyi tek başına yapamıyor.Belki bunun için henüz küçükte olabilir bilmiyorum. Sonuca gelirse aşağıdaki tatlı mı tatlı renkli mi dondurmamız çıktı ortaya. Bizde onu dolabımıza yapıştırdık :)) Üstteki yıldızlarda okuldan kazanıp geldiği yıldızları. "Anne ben yıldızımı hakettim onu kazandım " diyerek anlatmıştı aldığında kuzum :))








1 yorum:

  1. işte bu dünyanın en tatlı dondurması :) ellerine sağlık Evrim Arda'cım çook ama çook beyendim

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))