Pages

28 Ekim 2012 Pazar

Çizgi Film Tavsiyesi 1

Genel olarak çocuklar tv ile ne kadar geç tanışırlarsa o kadar iyi. 3 yaşına gelip te tv ile tanışmayan çocuk varsa onların ailesini canı gönülden tebrik ederim. Biz tv ile erken tanışmasak ta uzun zamandır izliyoruz. Genel olarak çok fazla başında oturmuyoruz ama yine de izliyoruz. Daha çok benim kontrolüm altında bilgisayardan izlemesini daha doğru buluyorum. En azından reklamlara maruz kalmıyor çocuk . Bizim izlemekten zevk aldığımız çizgifilmleri sayarsak : genelde bilinenler : caillou , İtfaiyeci Sam . Bunların dışında benim tavsiye edebileceğim bir iki çizgifilm de var . Küçük Aynştaynlar. (Little Einsteins) Mickey Farenin Klup Evi tadında bi çizgifilm. Birde rus yapımı meşhur bir çizgifilm tavsiye edicem. Biraz hızlı akmasına rağmen görüntüler biz yine de sevdik. 3 yaşından sonra izlenebilir. Maşa ve Ayı .
Yoyutube da  : Маша и Медведь  yazıp aratırsanız bir çok bölümüne ulaşabilirsiniz. Filmler kısa ortalama 6-8 dk . Yani kısa süre izletmek isteyenler için bölüm süreleri yeterli.  Ben örnek aşağıya ekliyorum bir kaç tane : ) İyi Seyirler .....











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))