Pages

10 Ekim 2012 Çarşamba

Balıkçııı geldii Taze Balıklarım Var .Balık İstermisin ?

Dışarıya karşı biraz kapalı olan oğlum küçüklüğünden beri elinde oyuncaklarını falan konuşturmayı çok sever. Kendince hayalince oyunlar oynar. Mış gibi yapar. Aslan olur kükrer , kedi olur miyavlar her türlü hayvanın kıılığına girerdi. Henüz evcilik oynamayı bilmesede kendince diyaloglar kurarak oyunlar oynuyor.Hatta hiç unutmam 2.5 yaşındaydı tam olarak. 2 atını konuşturuyordu .Benim dinlediğimi farketmeyerek. Atın bir tanesi "hadi parka gidelim" dedi. Diğeri "şimdi olmaz işim var.İşim bitince gidebiliriz" dedi. Ama nasıl koydu nasıl dokundu bana bu cümleler anlatamam .Birisi dokunsa ağlardım kesin.Demekki ben sürekli böyle söylüyorum kuzuma ki oda aynısını yapıyor. En kötüsü ne zaman bunu söylesem itiraz etmez tutturmazdı. Demekki kendince kabullenmiş işte :(( Ondan sonra bunu yapmamaya çalıştım.Elimden geldiğince sokak ihtiyacını karşılamaya çalıştım. Şimdilerde ise kreşe başladığı için kısmen rahatız. OKulun bahçesinde park olduğu için park diye tutturmuyor artık. Benimde içim rahat.

Gelelim yazımızın konusuna : Evrim Arda 3 haftadır üstüste balıkçıdan 1 adet balık alıyor ve tüm pazar boyunca gezdiriyor :) Tanıdıklarına da " Balıkkçıı geldi . Balık istermisin "Balıklarım taze " diyerek satış yapmaya çalışıyor. Bir çok çocuk anne tuhaf tuhaf baksada Arda çok eğleniyor.Geçen gün bizden sonra iki çocuk daha balık istemiş balıkçıdan .Onlarada vermiş balıkçı sağolsun :)) Bazıları aaa çocuğa bak elinde balıkla geziyorr ığğğ deselerde sorun etmiyorum ben. Sonuçta onu temizlerken elliyoruz yaa. HAtta balıkları beraber temizliyoruz biz .Ben yıkayıp ona veriyorum o süzgeçe koyuyor tek tek
Daha sonra bana satmaya çalışıyor  balığını.
Aramızdaki diyalog :
Arda : Balıkçı geldiiii Balık istermisin
Ben :  Balıkların tazemi balıkçıı
Arda : evet tazeee
Ben : Kaç para
Arda : 2 para veya 3 para. (daha aşağıyada vermiyor valla )
Böyle sürüp gidiyor. Taaki balığı bana satıp parasını cebine koyana kadar :))

Geçen hafta pazardan eve döndüğümüzde kapının önünde gel oğlum resmini çekeyim dedim :)" Duyy anne önce kıymıjı ayabanın yanına geçmem gerekiyoy " dedi .Pozunu verdi sonra :)))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))