Pages

13 Eylül 2012 Perşembe

Pratik Yatak Korkuluğu

Piyasadaki mevcut yatak bariyerleri bizim yatağımıza uymuyordu. Takımın kendi korkuluğunuda bir türlü temin ettiremedik.Stokta yok sürekli .Nasıl iş anlamadım.Öylemi böylemi yapalım derken internet sitelerinde bakınırken bir yerde gördüm.Normal sıradan bir tahtayı yatağın kenarına sıkıştırmışlar.Aslında çok güzel ahşap kenarlıklar var ama yapacak marangoz bulması dert.Hadi bulduk fiyatı derken öylee süründü gitti bu iş. En son düz tahtda karar kılmışken önce bi deneme yapayım dedim.Olmazsa en azından bide evde kalabalık yapacak tahtamız fazla olmasın :)) dedim. Mutfak dolaplarından birisinin rafını söktüm .Yanına da inş.zamanından kalma kare bir parçayı kullandım. Yatağın kenarına sıkıştırdım.Aslında güzel de oldu.Şimdi o ölçülerde ya kırmızı yada meşe renginde düz tahta yaptırmaya kaldı. Bir kaç gecedir tahta ile yatıyor Evrim ARda ve sürekli gelip tahtaya dayanıyor.Yani demekki yatakta bariyer olmazsa kesin pat yerde :)) Aşağıda da uydurma yatak bariyerimizin resmi :))



1 yorum:

  1. Merhaba bzm bazada yatakta çok yüksek ona göre bariyer bulamadım bnde evde denedim eşimle ama kullandgm tahta ince olduğu için olmadı herhalde ama mecburen bı çaresi olmalı iki ay oldu alalı ama oğlum daha hc uyumadı

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))