Pages

26 Eylül 2012 Çarşamba

Kesme Yapıştırma 2 = Kurtlu Elma

Bu gece Evrim Arda sanırım bişeyler yapmak istiyordu benimle.Etrafımdan ayrılmadı. Hadi dedim yapalım.Elime aktivite kitabımız geçti. Baktım hangisini yapabiliriz. Sonunda kurtlu elmada karar kıldım :)

Elmayı ben çizdim. Arda boyadı ,ben kestim kedi merdivenini yaptım tırtılın yüzünü kestim falan. Tüm yapıştırma işleri Evrim Arda ya ait. Yapıştırıcı kullanmaya bayılıyor çünkü :))

Gelelim fotolara. Fotoğraflar kötü çıktı kabul ediyorum.Bloga yüklerken boyutlarını küçültmem gerektiği için üşendim düşük megapikselle çektim.Tekrar küçültme derdi olmasın diye .Ama maalesef çok kötü çıktılar. Demekki bir daha üşenmemek lazım :))))



Araya karışmış civciv ve üzümde Arda nın kreşte yaptığı ilk faaliyetler.Çok şaheser olmasalarda ilk olmaları benim için özel olmasına yetiyor. Bir süre daha dolabımızın kenarını süsleyecekler.Sonrasında evde yapıpta biriktirdiğimiz aktivitelerin yanında birikecekler :))) 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))