Pages

20 Eylül 2012 Perşembe

Kesme Yapıştırma -1 : İtfaiyeci Şapkası

Uzun zamandır düşünüyordum artık kesme yapıştırma işlerine başlasakmı diye. Henüz tam anlamıyla makas kullanamıyor E.A. Çünkü benim dikiş malzemelerim arasında iplik kesmekte kullanılan iki parmakla kullanılan makası keşfettiği için makas öyle kullanılıyor zannediyor :)) İlk kullandığı makas olduğu için diğer normal makaslara alışamadı henüz. Bi acelemizde yok gerçi. ONun yerine ben kesiyorum şimdilik :) Geçenlerde arkadaşlarımız Duru ve Osman Efe bizdeydi .Beraber boyama yaptılar. Onlar gittikten sonra biz hızımızı alamadık. Balkonda aktivitelere devam ettik . Ben kestim Arda yapıştırdı. İtfaiyeci şapkası yaptık ve 2 iftaiyeciyi giydirdik beraber . Bu tür faaliyetleri çok seviyor Arda .Umarım sıkılmadan devam ederiz.

Şimdi resimler :)
















Bu arada aktivtemiz Meşhur Meraklı Minik dergisinden . Ağustos ayı dergisini henüz fırsat bulup okuyamamıştık. Henüz diğer oyunlarınıda oynamadık tabiyki. Bazı oyunlar için Arda nın yaşı uymadığı için dergileri atmıyorum. Daha sonra o oyunlara dönüp oynayacağız inşallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))