Pages

26 Eylül 2012 Çarşamba

Kemerli Nurturia Anneleri ve Çocukları

Nurturia sayesinde benim gibi Kemerde yaşıyan 2 güzel anne ile tanıştım bundan 1 yıl kadar önce. Çok sık olmasada her buluşmamız çok keyifli geçti. HAtta eşleri bile tanıştırdık. Şimdi o arkadaşlarımdan Özge (tatlı beren su'nun annesi) Eskişehir e taşınıyor. 6 aylığına bile olsa da oradan döndükten sonra Antalya merkeze yerleşmeyi düşündükleri için şimdiki kadar bile görüşemeyeceğiz sanırım :( Özgeye güle güle demek için son kez buluştuk 3 arkadaş 3 bebe :) İlk tanıştığımızda görüştüğümüz yere gidelim nostalji yapalım dedik :) Mekanımız yine BUrger King. Bizim çok yoğun telaşlı bir günümüzdü.Sabah evden erken çıktık ve geç döndük ama bu buluşma tüm yorgunluğuma iyi geldi. Çocuklar parkta koştular oynadılar ,yemek yediler , Beren su işaret parmağıyla ketçap yedi :D Hepsi çok tatlıydı.





















Güle güle git güle güle gel :) Herşey gönlünce olsun canım arkadaşım ÖZGE :))



3 yorum:

  1. canım benim..çok duygulandım..ne kadar uzak olursak olalım siz hep kalbimde olucaksınız...meryemi ve seni tanıdığıma çok mutluyum.....

    YanıtlaSil
  2. aa biz çok güzel bir gündü sağol canım:))

    YanıtlaSil
  3. Evet kızlar bende çok eğlendim :) Artık sizler Antalya ya taşınınca daha çok gezeriz.Malum Kemerde gezecek yerimiz sınırlıydı :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))