Pages

4 Eylül 2012 Salı

Evrim Arda'nın Kitapları 41-50

YA-PA Yayın'dan Meslekler Konulu Hikaye Seti

Bu kitapları bir marketten almıştım. Ayrı ayrı satılmasına rağmen oldukça ekonomik bir rakam olduğu için hepsinden almıştım. İyiki almışım diyorum. Sanırım ben Yapa yayının tüm kitaplarını beğeniyorum .
BU seriyide çok sevdi oğlum. Her birinde farklı bir meslek farklı bir hikaye var ve her hikaye de farklı bir kıssadan hisse var. Her birinde pozitif davranışlar teşvik ediliyor. Her kitabın sonunda kısa bir tekerleme ve çocuğunuzla kitap hakkında konuşabilmenizi sağlayan çocuğunuza yöneltebileceğiniz sorular var.
Kısacası şiddetle tavsiye olunur :))

Setteki Kitaplar :

1-Herkesin Bir Mesleği Var
2-Terzi Leylek İle Terzi Kirpi
3-Penguen Ponkinin Dondurma Dükkanı
4-Mucit Maymunun Denizaltısı
5-Fotoğrafçı Karga Gakgak
6-Postacı Leylek
7-Çiftçi Köstebek'in Kırmızı Traktörü
8-Maymun Manki'nin Marketi
9- Bay Tavşan'ın Ayakkabı Dükkanı
10-Tombul Ayı'nın Aşçı Şapkası


BAZI KİTAPLARIN RESİMLERİ






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))