Pages

28 Eylül 2012 Cuma

Dikkat Dikkat : Bu Post Çok Özeldir :)

BU post neden özel peki merak ettiniz mi :) İşte sebeplerim. 

1- Bu blogu tam 1 sene önce bugün bu saatlerde açtım .Dolayısıyla okumakta olduğunuz bu blog tam 1 yaşına bastı . 
2- Bunu ben ayarlamadım tamamen tesadüf oldu. Bu okumakta olduğunuz post tam tamına 100. post .
3- Gelelim en önemli özelliğine : Bu blog oğluma 2.yaş günü hediyemdi. Şu an itibariyle oğlum tam 3 yaşına girdi . Nice mutlu sağlıklı yazılar yazsın sana rabbim. Analık çok başka bir duygu isteyen herkese yaşatsın rabbim. Ve hiç bir anneyi yavrusundan , hiç bir evladı da anasından ayırmasın.Allahım ölümün bile hayırlısını , sıralısını , nasip etsin. 

  Durmadan yılmadan 1 yıldır yazıyorum. 365 günde 100 post.Ortalama 3 günde 1 post yazmışım. Benim gibi bir ayran gönüllü ve yoğun çalışan birisi için 3 güne 1 post çok iyi :)) 
Nice 100. postlara ve nice 3 lü yaşları burdan kutlama temennisiyle. 
Şimdi gelelim fasülyenin faydalarına : Hadi bakalım aşağıdaki 2 resim arasındaki 2 farkı bulunuz :)) 


2 yorum:

  1. Yeni yaşı hayırlar getirsin canım oğluşuna.Blogunun beşinci yaşını kutlamayı nasip etsin inşallah.bir yıla 100 post bayaa iyisin aynı tempo devam o zaman
    Sevgiyle canım.
    İki resim ararındaki en belirgin fark daha bi yakışıklı olmuş sanki kerata.öpüyorum onu çok çok

    YanıtlaSil
  2. ÇOk teşekkür ederim canım.Güzel dileklerin için ayrıca teşekkür ederim.Bizde utkucuğu ve tatlı annesini öpüyoruz :))

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))