Pages

13 Ağustos 2012 Pazartesi

İlk Sinema Deneyimi 22.07.2012

Uzun zamandır sinemaya götürsemmi Arda 'yı , yoksa daha erkenmi dye düşünüyordum. Ama piyasada animasyon filmler oldukça çoğalmışken hadi artık deneyelim dedik. Bizim oğlan yüksek sesten gürültüden korkan bi tip :) Tereddütümüz bu yüzdendi.Sonunda Magadascar 3 e gitmeye karar verdik. Korktuğumuz gibi geçmedi. Ramazan nedeniyle mi bilmiyorum çok tenha idi sinema.10 kişi yoktu sanırım. Bu yüzden Evrim Arda nın yüksek sesle gülmesi filmin yarısını koltuğun tepesinde kah ayakta kah babasının kucağında izlemesi sorun olmadı. Bu arada film ücretlerine değinmeden geçemeyeceğim. Çocuk bileti yetişkinlere göre sadece 1 TL indirimli idi.Bence bunuda yapmasınlar da en azından öğrenci indirimi diye bir şey olmasın. YEtişkin biletlerine 12 şer TL verdik. Filmi babasının kucağında izleyen 3 yaşında çocuk için 11 TL ödedik.40 tanede koltuk alsak Evrim Arda babasının kucağında izleyecekti zaten filmi :))
Gelelim filme. Evrim Arda karakterleri tanıdığı için sıkılmadı. Zaten filmin 1 ve 2 sini izlemiştik evde.Hele 1. filmi çevir çevir izleriz. 3. film güzeldi ama sinemadaki gürültülü ortamdan bende hoşlandığım için evde olsa daha çok beğenirdim sanırım. Boyutun büyük olması ses sistemi vs bendeki o rahatsızlığı gideremiyor maalesef . Birde üstüne klimalar çok açılınca bitse de gitsek moduna girdim ben :) Resmen donduk :) Ama her şeye rağmen sorunsuz atlatıldı ilk deneyim .Mutluyum .Mutlusun . Mutlu .
Sinema çıkışı eğlencede ihmal edilmedi tabiykii :))

















1 yorum:

  1. Sen misirini ye ben konsantrasyonunu yiyeyim ardaciim.:)masallah sana.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))