Pages

30 Ağustos 2012 Perşembe

Evrim Arda'nın Kitapları 34-38

Kiatplarımıza serilerle devam :) Şimdiki seri yine Kuzey Yayınlarından Şıp Şıp Çıkartmalı Boyamalar. 6 kitaplık bir seri. Ben kitapları farklı zamanlarda aldım denk geldikçe .Ama Kuzey Yayınlarının kendi intermet sitelerinde toplu olarak alınca epey uyguna geliyor fiyatı . 6 kitap 10,62 TL . BURADAN inceleyip satın alabilirsiniz. Diğer kitap satış sitelerinden daha uygun gibi geldi bana.

BU kitaptada yine kullanılan kelimelerin ingilizceleri verilmiş. Henüz ingilizcelerine geçmedik ama boyamalarını çok sevdik. Eline hangisi denk gelirse alıyor boyuyor Evrim Arda. Kitaptaki çıkartmalar çok güzel.Yerleri renkli gölgelerle belirlenmiş ve çıkartma numaraları yazıyor üzerinde. Çıkartmalar kitapların ortasında ayrı sayfalarda bulunuyor. Benim oğlum henüz çıkartma sevmiyor ama eminim sevdiği zaman bunlar onun için epey oyalayıcı olacak. Eğer çıkartma yapıştırmayı seven bir çocuğunuz varsa tavsiye ederim. Kuzey yayınlarının kitaplarını bu yüzden seviyorum çok amaçlı. Hem boyama , hem çıkartma ,hem ingilizce kelimeler ,hemde nesneler üzerine konuşma yapabiliyoruz.  2.5 yaşına kadar benim okuduğum kitapları seven oğlum şimdilerde bu tarz kitapları seviyor. Üzerinde konuşmayı anlatmayı seviyor.Mesela " bu sayfada bir aile var anne ,bak bu anne , bu baba ,bu çocuk ,beraber otuyorlar ,mısır yiyorlar ,acaba ne konuşuyorlar " gibi anlatıyorda anlatıyor sonra bana kendince sorular soruyor. Bende onun küçük aklını karıştırmamak için kısaca yanıtlar veriyorum.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))