Pages

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Evrim Arda 'nın Kitapları 1-30

Çok uzun zamandır kitaplarımızı yazmak istiyordum bende .Kısmet bugüne imiş. İLk olarak bir kitap serisinden başlamak istedim. Bu seri Timaş Yayınları'ndan Mini Masallar kitap serisi.Uzun zaman önce almış olduğum kitaplar.Hatta ilk aldıklarımdan diyebilirim .Denk geldikçe de hala alırım. Hatta her daim çantamda bulunur bir kaç tanesi. Yanına gittiğim ufaklıklara hediye etmeyi de çok severim bu kitaplardan. Fiyatı çok uygun. Tanesi 1 TL den bir çok kitapçıda bulunabiliyor. Hatta kitapyurdu.com da 0.75 gibi komik bir rakama. Fiyatına bakıpta kötüdür sanmayın ama. Oldukça başarılı buldum ben. Bol ve canlı resimli kitaplar. Boyutları küçük bu sebepten her zaman çantanız küçük olsa bile bir kaç tane alabilirsiniz yanınıza. Bizim Evrim Arda küçükken bile yaptığımız 1 saatlik antalya yolculuklarında kurtarıcımız oluyordu. Hikayelerin uzunluğu yeterli .Çok kısa değil. Her kitapta farklı bir konu ele alınıyor. Mesela bir kitapta yardımlaşmanın önemini anlatırken diğerinde düzenli olmayı anlatıyor. Her kitabın sonunda da eğlenelim öğrenelim köşesi var. Ben kitapları çok beğendim.Hatta hepsini önce kendim okudum diyebilirim :)) Saklanmaya da değer bir kitap serisi. Okumayı yeni öğrenen çocuklar içinde iyi bir yardımcı olabilir kitaplar. Seri 30 kitaptan oluşuyor. Kitap hakkında daha da ayrıntılı bilgi isterseniz : BURADA





Bu resimleri de sonradan  gördüm ekledim. Ekim 2011 de çekilmişler. Elinde mini masallarla EVrim Arda:)


2 yorum:

  1. hayat boyu hep oku Evrim Arda okumayı çok sev :)

    YanıtlaSil
  2. Kızım 3 yaşına geldi, hala bunları okuyor. Ev kitap dolu, o yine de Mini Masalların hastası. Ben aslına pek beğenmiyorum bu kitapların çoğunun içeriğini ama senin bu seçtiklerin kızımın en çok okuttukları :)

    Sanırım boyutları küçük olduğundan ve kendi eline sığabildiğinden, resimleri de hikayeyi anlattığından seviyor bu kitapları. Ayrıca kitapları eline alıp kendi kendine okuyormuş gibi hikayesini anlatmaya da başladı. Umarım siz de görürsünüz kendi kendine okuduğu günleri :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))