Pages

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Ev yapımı Hafıza Kartları

Bu kartları yaptığımda Arda daha 1.5 yaşında bile değildi.Önceleri hayvanları tanıyıp seslerini öğretmede kullandıysamda sonraları amacına uygun oynadık oğluşumla. Önceleri açık olarak hayvanları buldu sonra eşini bulmayı öğrendi .En sonda ters kapatarak hafıza oyunu şeklinde oynadık bitirdik :)
Yapımı çok basit :
İnternnetten indirdiğim resimleri 2 şer tane olmak üzere yazıcıdan çıkardıktan sonra poşet dosyayı 4 e böldüm .Her bir hayvanı poşet ile kapladım.Tabi karton koymayı ihmal etmedim kırılmasın diye. Koli bantı yardımı ile tüm hayvanları poşet dosya ile kapladıktan sonra kartlarımız oyuna hazırdı. Biraz büyük boyutta hazırladım kidikkat çekici olsun. En çok oynadığı kartların bu olduğunu söylebilirim. Ama dayanıklı olduğu için bozulmadılar. Hatta şimdilerde minik bir tatlı kız oynuyor onlarla . Sizde oldukça basit olan bu yöntemle evde kartlar hazırlayabilirsiniz.


EKLEME : Sizde hayvan resimlerini yazdırmak isterseniz BURADA  paylaştım . Buradan yazdırabilirsiniz toplu olarak .








2 yorum:

  1. ne yararlı bi paylaşım olmuş. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))