Pages

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Arda ismine özel bebek ninnisi

Daha Evrim Arda minicik bir bebekken kendi sesim çok kötü olduğundan onun için internetten ninniler indirmiştim. Bu indirme günlerinde bebeğinizin ismine özel ninni reklamı ile bir site bulmuştum. Siteye girip bebeğinizin ismini aratıyorsunuz. Varsa eğer (çocuğunuzun ismi çok kullanılan bir isimse eğer çıkıyor) indirebiliyorsunuz. Gerçi daha sonra bu site kapandı sanırım .Bulamadığından yakınan arkadaşlarımı çok duydum .Belki bu günlerde alternatifleri çoğalmıştır ama bizim ihtiyacımız olmadığı için aramadık. Şimdi yazının konusuna gelirsek uzatmadan o günlerde kaydettiğim arda isimli ninniyi bugün bilgisayarımı format için yedeklerken buldum :) Duygulanmadım desem yalan olur. Ve başka site bulunmazsa bile en azından ismi arda olan bebeler için anneleri indirebilsin diye buraya ekleme kararı aldım. Gerçi ninni çok güzel isme özel olmasada dinlenebilir aslında :) Ninnileri şarkıcı Meyra söylemiş.Telif hakkı olup olmadığını bilmiyorum ama yinede ekliycem.Sonuçta daha önce umumi dağıtılıyordu .Tüm bebişlere tatlı huzurlu uykular diliyorum .Ninnimiz şu adreste :)) İNDİRMEK İÇİN TIKLA (link güncellenmiştir.)

Ayrıca bu ninniyi indirdiğim zamanlarda meşhur yabancı ninni hush little baby ninnisinide indirmişim. Onu da ekledim.Benim oğlum seviyordu sanıyorum onu da :)) Belki sizin bebeğinizde sever :)
Onu da indirmek için buraya tıklayın .


7 yorum:

  1. Valla benim kadar bed sesin yoktur herhalde evde oylama yaparlardi allaskina soyleme sen diye yine de dinlemezdim hala dinlemiyorum:) ama fikir iyiymiss:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sen o kadar verimli bir annesin ki oğluna varsın şarkı eksik kalsın :))

      Sil
  2. Merhabalar,
    Ben de zamanında dinletirdim oğlum ardaya. Şimdi 4 yaşında gerçi ama mümkünse bana gönderebilir misiniz arda'lı ninniyi :) üstteki linkten açamadım.
    esra_canpolat@hotmail.com , teşekkürler şimdiden...

    YanıtlaSil
  3. kusura bakmayın . babamın vefatı nedeniyle memleketteydim.yeni gördüm. bilgisayarımda bir yerlerde olması gerekiyor. bulunca size gönderirim veya buraya eklerim .

    YanıtlaSil
  4. Bebeğinizin ismine özel ninnileri artık ninnici.com'da dinleyebilirsiniz. http://ninnici.com/a-harfi-ile-baslayan-isme-ozel-ninniler

    YanıtlaSil
  5. Kızım için indirmek ıstiyorum yardım edin lutfeen

    YanıtlaSil
  6. Kızım için indirmek ıstiyorum yardım edin lutfeen

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))