Pages

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Ev Yapımı Resimli Tombala :)

Çocuk olduktan sonra bir çok şeyi kendisi yapmayı tercih eden kendi yaptığı oyuncaklarla çocuğunun oynama hazzını hiç bişeye değişmeyen anne arkadaşlarım gibi bende yetişebildiğim kadarıyla oğlum için bişeyler yapmaya çalışıyorum. Geçenlerde  ahşap domino almıştık oyuncakçıdan.Henüz onunla amacına uygun oynamayı beceremeyen oğlum için o an resimli tombala alma (bulamazsam yapma) fikri geldi aklıma.Sonra neden olmasın yaparım ben deyince biraz araştırdım.Nurturia'daki arkadaşlara sordum. Sevgili Nuran (blogu : aktivitelerimiz.blogspot.com ) arkadaşım beraber yapmayı önerdi. Beraber konuyu karalaştırdık resimler topladık , excelde düzenledik falan .Ortaya resimli tombalamız çıktı .Ben lamine eden bi kırtasiye aramaya üşendiğim için poşet dosyaya koydum . Kartlarıda koli bantı ile kapladım ama lamine edilse daha profesyonel durabilirdi :) Aslında yakınlarında veya evinde laminasyon cihazı olan arkadaşlar lamine ettirebilirler. Sizde kuzucuklarınızla oynayın diye aşağıya ekliyorum resimli tombalayı. İndirip kullanabilirsiniz. Hatta excel dosyasının içindeki resimleri değiştirerek yeni temalı tombalalar yapabilirsiniz. Taban kartlar A4 ölçüsünde hazır .Diğer hayvan kartlarıda a4 boyutunda kağıda bastırılıp  kesilecek.Bide kese yaparsanız tadından yenmez :)

Buradan Nuran arkadaşıma da teşekkür ederim. Biraz montessori biraz aktiviteye ilginiz varsa mutlaka biliyorsunuzdur zaten blogunu : http://aktivitelerimiz.blogspot.com  
Resimli tombalamızı BURADAN indirebilirsiniz. İyi eğlenceler :)

Hayvanlardan bazıları :)


2 yorum:

  1. Çok beğendim ve hemen aldım/-)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, dosyayı indiremedim sadece linkte sorun olabilir mi?

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))