Pages

23 Haziran 2012 Cumartesi

Bir berber Arda 'ya gel seni traş edeyim demiş :)

Oğluşum ilk berber deneyimini yaşadı. daha önce 2 defa saçı kesilmesine rağmen babası kesmişti .Ama artı abi olduğumuz için berbere gitme zamanı gelmişti. Ben kesin arıza çıkarır ağlar durmaz diye düşünmüştüm.Ama beni utandırdı oğlum. Öyle güzel durmuştu. Hemde 45 dakika. Berber abisi de bir güzel kesmiş saçlarını. Babasına traş olurken 1 kare olsun çekiver fotoğrafını diye yalvarsamda nafile. Çekmemiş tabiyki. Nedense böyle durumlar foto çekmeyi sevmiyor babamız. Ben ise her anı değerli olduğu için özellikle ilklerini hep belgelemek istiyorum. Neyse napalım sağlık olsunda gerisi önemli değil. Ama bir öncesi sonrası yapmayı ihmal etmedim tabiyki :)



Berbere gideli epey oldu ama ben ancak postu girebildim. Fotoğraflar olduktan sonra post nasılsa giriliyor ama önemli olan fotoğraflar. Yoksa yaşananlar unutulup gidiyor en güzel anlar bile silinebiliyor hafızamızdan. İyi ki fotoğraf makinaları var :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))