Pages

21 Haziran 2012 Perşembe

9. Kemer Altın Nar Festivali

Sevgili blog okuyucusu .Sen bu satırları okurken Kemer Karnavalı çookktaaan bitmiş olacak .Ben bu yazıyı yazarken Kemer semalarında Hülya AVŞAR sesi yükseliyor ama ben evimin serin balkonun da sizler için bu kelimelerimi döküyorum ortaya. Umarım toparlayabilirim :)

Bu yıl 9.cusu düzenlenen KEMER ALTIN NAR FESTİVALİ çerçevesinde 4 gün süren konserler vardı. 1.gün : Murat BOZ
2.gün : Volkan KONAK
3.gün : SAfiye SOYMAN ve uzatmalı sevgilisi
4.gün : Hülya AVŞAR
Dersen ki sen hangisine gittin diye cevabım hiçbirisine olur. Zaten kalabalık ortamları sevmeyen çekirdek ailemiz oğluş doğduktan sonra iyice ev kuşu oldu.  Her şeye bahanemiz hazır . Çocuk. Oysaki çocuğun canına minnet.Gezmeyi seviyor ama ana babasında iş yok.

1. gün açılış günü yani . Sanatçıların ve otellerin animasyon gösterilerinin sunulduğu bir kortej vardı.Daha önce ki yıllara göre bir kaç sanatçı vardı. Bir tane röportaj veren bayan vardı tv ye ama kimdi tanıyamadım.Eşime sordum o da tanımadı.Zaten ben tanımadıysam onun tanımaması çok normal. Biz her zamanki gib sadece açılışa gittik. Oğluşum havai fişekleri izlemeye bayılıyor. Kortejin bitmesini bekledik ama bitiminde havai fişek gösterisi yoktu. Hayal kırıklığı içerisinde eve döndük ; tam merdivenlerden çıkıyoruz ki başladı havai fişekler .Meğerki konser başlangıcında atılacakmış :) Hemen bi koşu balkona çıktık izledik biraz göründüğü kadarıyla :) Aşağıda kortejden çektiğim resimler bulunmakta.MAkinamız arızasından dolayı hafıza kartını tanımadığı için düşük megapikselle çekmek zorundayız. Yeni bir makina alana kadar resimlerimiz hep kötü çıkacak sanırım :)


























Sonunda fazla dayanamyıp uyuyakalan kuzu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))