Pages

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Dalından taze taze dut yemece

Seraya uzun zamandır gitmiyordu Evrim Arda . Bu cuma hem ben doktora gittim hem oğluşu seraya gezmeye götürdük. Gidipte ağaçlardan meyve toplamadan olurmu hiç :) Evrim Arda bu hakkını sonuna kadar kullandı.Deterjan reklamı olsa anca bu kadar olurdu.Aşağıdaki resimler daha yeni dut yemeye başladığında çekildi.Gün sonunda görmeniz lazımdı.Ama olsun. Ne de olsa kirlenmek güzeldir değilmi :)  Gün sonunda elimdeki hasılat : Yıkanmayı bekleyen : 1 tişört , 1 pantolon, 1 atlet, 1 çorap , 1 ayakkabı ,1 şapka vardı. Neyseki hepsi temizlendi çıktı lekesi. Kara dut lekesi çıkmaz diyenler .Çıkıyor çıkıyor korkmayın :)














2 yorum:

  1. :) Ne güzel olmuş çocukcağız doya doya dut yemiş :) Çok tatlı maşallah :) Lekelerin çıkmasına da sevindim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Evet :) O kadar çok eğlendiki yerken müdahale edemedim valla :) Kirlenirse kirlensin dedim :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))