Pages

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Caillou napıyor böyle ?



Bu sabah tv de caillou seyrediyoruz beraber oğluşla.Birde ne göreyim caillou hayalmi görüyor anlamıyorum ama bizim -kayyu- esir düşmüş yada öyle oynuyor.Bir sürü sıra sıra çocuk oturmuşlar.Önlerinde tahta tabaklar var.Yemek tabağıymış ama boş.Yemek verilecekmiş ama öncesinde onları esir alan ülkenin marşını söylemek zorundalarmış.Başlıyor bizim fransız -kayyu- bizim istiklal marşını söylemeye.O ve diğer çocuklar İstiklal marşı okuyor ,güzelde okuyorlar.Hayret bişey diyorum : Bu nedir böyle ? Sinir oluyorum. Hemen nurturiadaki arkadaşlara yazayım da tepki gösterelim bu duruma diyorum . Ne demek canım çizgi film bile olsa :)) Türkler caillou 'yu esir almış ona zorla istiklal marşı söyletiyor .Olmaz olamaz diyorum. ( Tam tersi --kayyu- bizi esir almış durumda ona bişey diyen yok tabi :) ) O arada Evrim Arda gelmiş "anne uyan uyan anne" diye bana bakıyor :) Gözümü bi açtım uyandım.Tv de caillou var.Arka fonda da evimize çok yakın okuldan gelen istiklal marşının sesi.Sabah sabah ne maceraydı ama.Benim içimin geçtiği  sırada Arda evi gezmiş boyalarını açmış kafasına göre boya yapmış .Parkeleri de bi güzel çişiyle sulamış. Banyoda ellerini yıkadık geldik.Ben etrafı silerken küçük bey gitmiş tekrar banyoya kafasını bi güzel sıvı sabunla yıkamış.Yarım kutu sabunu kafasına sürmüş.İşi bitince bana sesleniyor : "anne beni indir burdan " " yütten anne indirimiçin" Bi gittim of ki ne of. Zaten kafasının yıkanmasını sevmeyen bi çocuk .Bu kadar sabun yıkanırken nasıl duracak gözüne sabun kaçacak ağlacak eyvah dedim. Şükür korktuğum gibi olmadı.

   


Yıkandık paklandık şimdi dolanıyor.Yeni muzurluklar arıyor sanırım. Hala boya yapmak istiyorum diye dolanıyor etrafta. Buna bi çözüm bulmak lazım.Günde mütemadiyen 20 kere boya yapmak geliyor içinden. Şimdiye kadar parmak boyası denen mereti nasıl kullanacağını göstermemiştim.Hatta biryerler görmemesi için elimden geleni yapmıştım . Başıma gelecekleri biliyorum çünkü.Geçen gün Mr. Maker da gördü. Görüş o görüş. O günden bu yana eller ayaklar itinayla boyanıp kağıda basılıyor yada parkelerde ayak izleri .
bırakılıyor.Bunu da Mr Maker da gördü.İzlerken güzel de hepsini yapmaya kalkmasada olur yani :) Aslında epey zamandır aktivite adına bişey yapamıyoruz. Bişeyler yapsak iyi olacak bu günlerde.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))