Pages

24 Nisan 2012 Salı

Kamyonet Şoförü Lazım mı ?

İlk araba sürerken ki resmi bu değil tabiyki. Genlerden mi geliyor bilmiyorum ama her erkek çocuğu gibi arabalara meraklı bir çocuk Evrim Arda .Biz özellikle yönlendirmedik onu. Erkek çocuk illa arabalarla oynar diye arabaları yığmadık eve. Hep onun isteği doğrultusunda arabaları oldu. Bugün işe gitmek için arabaya bindiğimizde "Anne ben düğmeye basmak istiyorum dedi" Düğme dediği korna :D Babasının kamyonetinde kazara kendisi keşfetti kornayı. Çok hoşuna gitti . Kornanın adı düğme oldu :)
Bugünki diğer diyaloğumuzuda yazmadan geçemeyeceğim :) ,
Arda : "anne çen in ayabadan "
Ben : "oğlum ben inersem arabayı kim kullanacak nasıl gidicek araba"
Arda : "kendi kendine gider oo"







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))