Pages

3 Nisan 2012 Salı

Bezsiz ilk günümüz :)

Aslında bir kaç gün sonra başlamayı düşündüğümüz bez bırakma işine zorunluluk nedeniyle başlamış bulunmaktayız .Sabah bezini açtığımda baktım hiç bezimiz kalmamış. Arabada vardı ama inmeye üşendiğim için işyerine gidene kadar bir şey olmaz diye düşündüm :) Öğleye kadar bir kaç defa götürdüm tuv. ama hiç birisinde yapmadı. Biraz altı açık gezdi o ara sanırım bir yerlere yaptı ama ben bulamadım maalesef :)) Yani henüz ... İşyerine gidine kadar da hiç altına yapmadı. Orda da bir kaç kere götürdüm ama yine yapmak istemedi. Zorlamak istemedim. saat 3 te altına yapmış ama ne yapmak .Pantolonu sırılsıklam olmuş. Hemen değiştirdik üzerini. Saat 3 ten beri çok defalar götürdüm ama şu saat oldu hala çişini yapmadı.Üstelik bugün kakada yapmadı. Endişeliyim aslında .Çişini bu kadar uzun süre tutması sakıncalı ....9 saat oldu ama hala yapmadı.Birde kabız olmasından korkuyorum.İnşallah yarın her şey daha iyi olur . Şimdi yanına temiz çamaşır koydum bekliyorum.2 defa uyandı ama yine yapmak istemedi çişini. Ne zormuş bir çişin yolunu gözlemek :))
Karamsarlığı bırakalımda güzel bir kaç resimle moralimiz yerine gelsin.İşte ilk bezsiz günümüzden fotoğraflar :)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))