Pages

6 Nisan 2012 Cuma

Bezsiz 4. Günümüz

Bezi bıraktığımızdan beri beni bugunki kadar zorlamadı Arda. Gece yine altını hiç ıslatmadı .saat 6 da (çişi gelince sanırım) uyandı.Biraz mız mız oturduk lazımlığa .Yaptık çok şükür. Sonra bir süt faslı ve hooppp uykuya.(Yaklaşık 2 ay önce söyleseniz acı acı gülümserdim görebilecekmiyim diye ) Gece 2 de yatmış olmanın verdiği uykusuzluk nedenyle bende yatmak istedim ama maalesef beni bekleyen dağ gbi ütü vardı. Saat 8 e kadar ütü yaptım. 8 de arda uyandı yine ama tuv. oturmak istemedi.Öğlen olupta vden çıkmadan önce 1 defa kaza oldu. 1 defa da tam isabet. Dananın kuyruğu işyerinde koptu. Ne oluyorsa oluyor beni takmıyor çocuk işyerinde. 2 defa kaza da orda yaşadık maalesef. İşin kötü tarafı hiç oturmak istemiyor lazımlığa .Hemen kalkmak istiyor. Ve hala geldiğini söylemiyor :(( Kaka kazasıda yaşıyoruz maalesef. Aslında hazır olmadığını düşünüyor falan değilim. Çünkü daha önceleri kaç defa kakası geldiği için bezini açtıran ve lazımlığına gönüllü olrark yapan bir çocuk. Umarım en kısa zamanda hallederiz :)))
Bakalım bu gece ve yarın neler olacak.

1 yorum:

  1. Bence bu alışma sürecinde normal.Sanki eskiye dönmek için direniyor gibi.Bunu atlatırsanız daha sıkıntı kalmaz gibi geliyor bana .Allah kolaylık versin

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))