Pages

10 Nisan 2012 Salı

Bezsiz 9. Günümüz

Bu tuv.eğitimine dair yazdığım son yazılardan birisi. 10 günden sonra yazmayı bırakırım .Olayı bitirdiğimizde de toptan bir Final yazısı yazarız :) Yeni başlayacaklara tavsiye olması açısından.Dün gece yatarken çişimizi yapıp ta yattığımız için ben içim rahat bir şekilde uyudum :)) Sabah kalkınca işi yine şansa bırakmamak için peşinde dolandım durdum. Zorda olsa ikna ettim oturmaya lazımlığa. Sonuç süper .Yaptı lazımlığa çişini. Öğleye kadar ara ara sorsamda hiç oturtmadım lazımlığa. Hiç kazamızda olmadı şükür. Öğlen dışarıya çıkmadan önce mutlaka yapması gerektiği için bekledim yapmasını. Yapmadan dışarı çıkmak istemedim. Yine zoraki oturdu lazımlığa yaptı çişini :)) Sonra çıktık dışarı. İşyerine gittik çalıştık,  çarşıya gittik alışveriş yaptık.bu arada uyuyup uyandı Evrim Arda .Çok şükür hiç kaza olmadı ama tabiyki çişi gelse söylemezdi yine altına yapardı. Akşam üzeri 6 gibi eve geldik. Biraz isteksizde olsa lazımlığa oturdu çişini yaptı. Amma velakin az sonra kakası gelmiş tabiyki yine söylemedi altına yapmış. Değiştirdik sakince. O saatten gece yatana kadar (Saat 10 da yattı bugün) hiç yapmadı çişini. Yatmadan önce yine biraz rest ile de olsa yaptı çişini lazımlığa. Standartı bozmazsa eğer sabaha kadar tutar yapmaz . Bugün kaka kazasını saymazsak hiç çiş kazası yaşamadık çok şükür. Bu aralar dikkatimi çeken bir şey var. Kakası geldiğinde sadece kakasını yapıyor çiş yapmıyor. Ve çişini oldukça uzun süre tutabiliyor. Ben bugün önceki günlere oranla daha rahattım. Onun da etkisi varmı bilmiyorum ama eskisi kadar gözümde büyütmüyorum sanki.Umarım en kısa zamanda final yazımızıda yazarız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))