Pages

10 Nisan 2012 Salı

Bezsiz 7. ve 8.Günümüz

Dün gece yazdığım 7.gece yazısı klavyenin azizliğine uğrayıp toptan silinince yeniden yazmak zor geldi.Bu gece 2 günü birden yazayım dedim. 2gündür keşfettiğim bir şey var.Evrim Arda 'lazımlığında yalnız bırakıp yap dersem daha iyi yapıyor. Yani en azından varsa kesin yapıyor.Başında bekleyince yapmıyor.Neden başını bekliyordun demeyin.Ben kalkmak isteyince ikna edip tekrar oturtayım yapmaya alışsın diye bekliyordum başını :) ve arka fonda (çişşşşşş) müzik yapıyordum. Ama gerek yokmuş. Hala söylemiyor çişini. Hala kazalar oluyor ama sanırım doğru yoldayız.İlk günlere göre daha iyi .Ben çiş yaptığı zaman aralığını öğrendim o da bana itiraz etmemeyi. Aynen  ayakta sallanmayı bıraktığımızdaki gibi.Bazı çocuklar biraz kural olmasını severler. Ve o kuralları en başta delmeye çalışırlar , Delemedikçe kural olduğunu kabul ederler. Şimdi de anne yapılacak diyorsa o çiş yapılacak :P . Şaka bir yana kesinlikle ve kesinlikle zorlama yok.Ama "annecim şimdi çişini yapman lazım ,lütfen bitirmeden KALKMA " gibi bir ifade de işe yarayabiliyor.Bağırma yok zorlama yok ama şartlama var. Şimdilik iyi gidiyoruz. Allahtan kaka düzeni bozulmadı.Yine günde 1 defa (bazen 2 oluyor ama ) sabahtan yapıyor. O aati yakalayınca da lazımlığa yapmayı başarıyoruz. Bugün düne göre kazamız daha azdı. Ama haliyle oldu . Çiş aralıkları uzun olduğu için ben unutuyorum götürmeyi. Genelde kazalar bu yüzden oluyor.Çok sorunca takmıyor çünkü.Evde olsak sürekli daha kolay olacak sanki. Dışarda zor oluyor ama mecburen :)) Yanımızda kıyafetlerin yarısını taşıyoruz. Arabada 3 torba yedek kıyafetle geziyoruz :) Çok şükür olmadık yerde kazamız olmadı hiç.Çünkü tutabiliyor. Şükür geceleri de hiç kazamız olmadı şimdiye kadar .Sabaha kadar tutabiliyor .Dün abah uyanınca yanıma gelip yatmıştı sonra fırladı indi yataktan "anne aşağı inmek istiyorum diyerek" fırladı gitti odasına. Merak ettim gittim arkasından komidinin yanına çömelmiş çiş yapıyor :)) Utanıyor kerata yanımızda yapmıyor ama  söylemiyorda.Bu sabah ise ben şansa bırakmadım işi hemen arkaından kalktım açtım altını oturttum yaptı lazımlığına . Yapınca seviniyor birde "anne içine bak içine "diyor .Geçende yapmadığı halde beni kandırmaya çalışıyor "anne yaptım "diye.Hani oğlum çiş nerde diye sordum "altına gitmiştir anne " dedi :))
Konuyu çok uzattım ama kusura bakmayın.Aşağıdaki fotolar affettirirmi :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))