Pages

8 Nisan 2012 Pazar

Bezsiz 6. Günümüz

Dün akşam 10 yattığı ve son çişini akşam üzeri saat 5 te yaptığı için bu gece mutlaka altını ıslatır uykusunda diye bekledim açıkcası. Ama çok şükür ummuduğum gibi olmadı :) Birde üstüne gece hiç uyanmadı. Saat 7.30 ta kalktı bu sabah :) Güzel uykusunu almış , mutlu , acıkmış ve kupkuru olarak kalktı . Hesaplamama göre yine 14.50 saat çişini tutmuş. Sabah fazla itiraz etmeden (yine oturmak istemedi ilk başta ) lazımlığına yaptık çişimizi :) Şimdi saat 11 . Bu saate kadar ben sormadım o söylemedi hiç bişey , henüz altına da yapmadı. Sanırım artık bebek olmadığı için sık sık çiş yapmıyor. ve benim sık sık sormamdan sıkılıyor. Bir süre sık sık sormamayı deniyeceğim bakalım.
Edit : Bugün fazla sormadım. Yine de hiç söylemedi. Kazalarda oldu lazımlığıda yaptığıda.Ama kazalar fazla sanırım.Saymayı bıraktım artık.Muhtemelen Bezsiz .... Günümüz yazılarınıda 10 günden sonra yazmayı bırakırım.Lazımlığına yapıyor ümitleniyorum , kaza oluyor hevesi kırılıyor.Kör topal gidiyoruz. İnşallah sonuca ulaşırız en kısa zamanda :)))

1 yorum:

  1. Evet bencede sayma günleri.saydıkça gözünde büyüyo inan.ben tuvalet işini halledene kadar tek cümle yazmadım malum annenin nazarı çok değer korkusuyla :))
    ne zaman birine desem o an yapıyodu altına bizimkisi.
    bu yola girdikten sonra dönüş yapma geriye.unutma belli bi yaştan sonra bezlenen çocuk hiç görmedim ben :))rahat olmaya şimdiden başla

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))