Pages

7 Nisan 2012 Cumartesi

Bezsiz 5.Günümüz

Bugün güzel  başlamasada güzel bitti diyebilirim. Gece yine kuru kalkan oğluş ne kadar uğraşsamda lazımlığa yapmadı çişini . E tabi koca gece yapmayınca daha fazla tutamamış. Altına yaptı. Değiştirdik. Öğlene kadar kuru kaldı yine. İşyerinden saat 12 gibi çıktık. Çıkmadan önce lazımlığa yaptırmayı başardım. Ondan sonra saat 5 e kadar hiç yapmadı .Maalesef uzun süre tutuyor. Saat 5 te eve döndük. Tabi bu saate kadar çok defalar götürdüm ama yapmadı hiiç. Saat 5 ten sonra evde benden saklanarak altına yapmış hem çişini hem kakasını. Temizledik .Hala söylemiyor maalesef. Yada neden benden çekiniyor , anlamıyorum. Kızmadım ama kızacağımı mı düşünüyor acaba yada bilmiyorum neden ona böylemi hissettirdim bilmeden :(((
Öğlen uykularını zor da olsa kaldırdık artık .(keşke imkan olsada hala uyusa ama maalesef ) Gece saat 10 da uyudu. Yaptırmaya çalıştım yatmadan önce çişini .Ama yine yapmadı maaelesef. Kaçtı gitti (altı açık) yattı .Giydirdim artık mecburen . Bu gece kesin yapar altına diyorum ama bakalım :)) Sabah görücez :)))

2 yorum:

  1. Canım kolaylıklar diliyorum,takip ediyorum sizi burdan epeydir.Ben 1 ay boyunca uğraştım 1 ayın conunda ancak çiş olayını halledebilmiştik.kakasını kesinlikle yapmıyordu oturağına.üstüne gitmeyerek zamana bıraktım ve zorlu bir sürecin ardından kendiliğinden halloldu çok şükür.sen kendini kastıkça onlar bunu hissediyor ve yapmayı kabul etmiyor malesef o yüzden kasma rahat ol ve bu rahatlığını oda hissedecektir ondan sonra herşey hallolur canım.kolay gelsin sana öpüyorum kuzunu ve seni
    sevgiler
    Not:Kelime doğrulamayı kaldırsan daha çok yorumlayanın olacaktır eminim.çok sinir bozucu oluyo kelime doğrulama.bilgin olsun

    YanıtlaSil
  2. Canım benim. Çok teşekkür ederim desteğin için. Dediğin gibi ben rahat olabilsem biraz herşey daha kolay olacak sanırım.Sonuçta gece halletti çocuk olayı.Gündüzüde yapabilir ama :((
    Kelime doğrulama bende çıkmadığı için farketmemişim. Kaldırdım gitti :))) Saol uyardığın için canım.Öpüyorum seni ve güzel gözlümü :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))