Pages

5 Nisan 2012 Perşembe

Bezsiz 3.Günümüz

Bizim durumumuz bindik bir alamete gidiyoz kıyamete oldu. Bir gazla başladığımız tuvalet eğitiminde şimdilik pek yol aldığımız söylenemez. Ama ümitliyim. En az bir hafta veriyorum oğluşuma :) 3 günde bitmez bu olay değilmi ?
2.gecemizde de yine yatağını ıslatmadı. Gece uyanmasına rağmen çişini yapmak istemedi. Sabah 6.20 gibi kalktı yatağından yanıma geldi , yatağımın kenarında dikilirken hooppp salıvermiş :)) Kalkıp kucağıma aldım baktım ıslak eyvahh dedim. Yatağında gidip bakana kadar 10 sn içinde aklımdan 10 çeşit sahne geçti :) Eyvah dedim kimbilir ne zaman yaptı .o saaaten beri çocuğun altı ıslak .kesin üşür hasta olur vs vs vs vs ....
Çok şükür ki yatağına yapmamış.İşin en seviidirici kısmı sanırım çişi gelince uyanmış.Benim yanıma gelene kadar da tutamamış :)) Olsun buda büyük bişey . Gelelim günümüze.... 3 defa kazamız oldu ama 2 defa da lazımlığa yapmayı  başardık. Gün içerisinde sürekli bahçede oynuyor koşuyor oyuna dalıyor .Oyun oynarken ne zaman sorsam yok diyor kaçıyor. Götürsem hemen kalkmak istiyor :( kendiliğinden hiç söylemedi daha :( Bu akşam da yatmadan önce götürdüm ama yapmadı hiç bişey. Şu an 23.30 itibariyle kuru  ama gece ne olur bilmiyorum. 2 gündür umutlu idim ama bugün daha karamsarım nedense. İnşallah en kısa zamanda hallederiz bu meseleyide bende rahatlarım. Aslında stres yapacak bir şey yok. Ne zaman isterse o zaman söyler diyordum her zaman hiç baskı yapmayacaktım güya ama kazın ayağı öyle değilmiş.Her ne kadar ona belli etmemeye çalışsamda geriliyorum haliyle. Eşim rahat bırak çocuğu ne zaman isterse o zaman söylesin 10 yaşına kadar altını bağlatacak değilya  desede rahatlayamıyorum nedense. Neyse bu kadar karamsarlık yeter. İnşallah yarın bugünden daha iyi olacak. Biz 3 günde alamadığımız yolu yarın katedeceğiz inşallah :))
Bu tuvalet eğitimi stresinin yanına Evrim Arda 'nın günlük yaramazlıklarıda eklenenince tadından yenmez bir gün oldu :)) Fazla söze gerek yok. Resimler anlatır sanırım her şeyi :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))