Pages

4 Nisan 2012 Çarşamba

Bezsiz 2.günümüz

Bezsiz yattığımız ilk gece kuru olarak kalktık :)) Sevinsemmi : dur daha sevinmiyim .İlk gün öğlen 3 te çişini yapan çocuk tam 14.5 saat sonra sabahın 5 buçuğunda yaptı çişini. Bu kadar uzun süre tutması zararlı diye biliyorum aslında ...2 defa uyandı gece.Oturttum lazımlığa yapmak istemedi ağladı kucak istedi .Kucağımda uyudu kaldı.  Sabah ta  kalkınca öğlene kadar yapmadı hiç. İşin kötü tarafı tuv. götürüncede yapmıyor.Oturuyor biraz çiş yok deyip kalkıyor. Bugün 3 defa kazamız oldu. 1 defada lazımlığa yaptık. Totalde skor : Evrim Arda 4 Annesi : 2 .Şimdilik önde gidiyor ama benim kozlarım daha bitmedi :)) dün kakasını yapmadığı için bugün iki defa azar azar yaptı ama tabiyki altına :(( Yaptığında rahatsız oluyor sanırım utanıyor , söylemiyor saklanıyor, ben sorunca konuyu değiştiriyor cevap vermek istemiyor. Aslında kızmıyorum ama sanırım yinede bişeyler seziyor .Bu konuda daha dikkatli olmam lazım demekki. Birde tuvalet eğitimi süresince küçük motive edebilecek hediyeler bizde işe yaramıyor. Hiç alışmadığı için  yaparsan sana çıkartma vereceğim dondurma alacağm türünde öneriler işe yaramıyor bizde. Hemde hiç.Hem üzüldüm hem sevindim buna. Karşılık bekleyerek bir şeyler yapmayı bu kadar erken öğrenmesede olur . Ama öte yandan elimdeki bir kozu daha almış oluyor. Kazalar olduğunda sakince değiştirdik üzerimizi devam ettik. Düne göre tek iyi gelişme lazımlıkta daha uzun süre oturabiliyor .Ayrıca bardağa çiş yaptırma olayıda yalan oldu bizde :)) O da sökmedi bizim oğlana. Umarım yarın bugünden daha güzel geçer. Bugün en son çişini 6 - 6.5 gibi (altına) yaptı.  9 u biraz geçiyordu uyudu . Bu zamana kadar kuru . Uykusunda yapmıyor sanırım. İyiki hem gece hem gündüzü beraber bırakmışız . Ben çok sıvı tüketiyor gece sıkıntı yaşayabiliriz diye düşünürken bu şekilde olmasına sevindim. Demekki o potansiyel varmış.. .İkisini aynı  bitirebileceğiz sanırım. Yarın çiş mevzusunda daha güzel haberler vermek ümidiyle hoşçakalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))