Pages

13 Nisan 2012 Cuma

20-24.Ay içerisinde yapabildiklerimiz

Nurturia 'da anı defterine girdiğimiz bilgiler tek tek bakmadıkça kaybolup gidiyor.Bundan sonra aylık olarak buraya da eklemeyi düşünüyorum :)
İŞte 20-24.ay içerisindeki yapabildiklerimiz , söylediklerimiz :

Yemekten ondan önce kalkan babasını üşenmeden kalkıp çağırıp geldi :) baba gel gel baba gel mama mama dye babasını geri oturttu yemeğe :)

Evrim arda artık kapıları açmaya başladı :( Buzdolabı nın Ardanın elinden çektiğini ise bir o biliyor birde Allah ...

Benim benim diye diye babasının elinden aldığı çikolatayı yedi .tadını beğenmeyince gidip babasının avcuna bıraktı : Seninnn diyerek :)

kayyuuuu basliyo diyerek tv karşısına minderine yerleşti.

Ben hapşurunca haptuu dedi.Birisinin bu çocuğa çok yaşa demeyi öğretmesi gerek sanırım :)

Resim yaparken ne çiziyorsun oğlum diyen annesine "giiibırt" diye cevap verdi.kayyunun kedisini çiziyormuş :)

İlk defa yerde uzanmış resim yaparken kalkmadan tek eliyle bardaktan suyunu içti :) çok mühim bir iş ya bırakamıyor kerata :)

Evrim Arda sayıyor :) 1 - 2 - 3 - 6 - 7 - 10 diğerlerini yuttu ...

Oyuncak yılanın ağzına üzüm tanesi soktu : Anneeee yıyan ücüm yiyooo dedi :)

Ayakkabılarını oturmadan ayakta üstelik hiç bir yere tutunmadan giydirebildim.

ilk kez negatif bir kelime kullandı : ne dedi : yemicem :)

Ben ayakkabılarını giydiremeyince bana anne olmuyo dedi :)

Sorduğu hayvanın ismini başından savmak için böcek diye bakmadan geçiştiren kuzenini ııı-ııı ayı ayı diye düzeltti :)

 Daire ye yuvarlak diyen annesini düzeltti : anne daire daire :)

Annesinin akıllı oğlu :) kare üçgen daire hepsini sıraladı renkleriyle beraber ...

Paketinde kıymayı görünce anne bak işte solucannn :) dedi.


arda : baba baba kak kak
babası : oğlum daha saat kaç neden kalkayım
arda : on on (saat daha 7.30)
babası kalktı
arda :bâyo bâyo
babası banyodan çıktı
arda : baba işe işe bay bay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))