Pages

12 Mart 2012 Pazartesi

Ev işi oyuncak 1-Tahta mandallar

Bu renk çalışmasının resmini internette sürekli girdiğim bir siteden kaydetmiştim.Ama hangisi olduğunu bulamadım.O yüzden isim veremiyorum. Ama eminim bir çoğunuz görmüşsünüzdür. Yazıcıdan çıkardıktan sonra (henüz bir laminasyon cihazımız olmadığı için :) ) dairenin arkasına birde karton ekledikten sonra koli bantıyla üzerinden geçtim.Mandallara da kareleri yapıştırdıktan sonra oynamaya hazır hale geldi. Fakat mandalları açıp kapamaya Evrim Arda 'nın henüz gücü yetmiyor.Onun dışında renkleri eşletirmede süperdi oğluşum.İlk denemede sadece 1 tanesini yanlış eşleştirdi. İkinci denemede hepsini yaptı.Sonra bi daha oynamak istemedi. Boşuna yaptığım oyunlardan birisi daha .Aman neyse içimde kalmadı ya :)) Resimler aşağıda : Buyrun.



5 yorum:

  1. Çok güzel bir aktiviteymiş.Maşallah Evrim Ardaya :)

    Bende de laminaysaon aleti yok,zaten evde ekstra alet koyacak yerde yok :)
    Bi ara kırtasiyeden yapışkan şeffaf kağıtlardan alıp kendim kapladım.Sonra tembellik geldi(çok sık gelir:P)
    artık tanıdık bir kırtasiyede çıktı alıp lamine ettiriyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hacew : canım bende de yok laminasyon cihazı.şimdilik koli bantıyla kaplamaya devam.Ama eşimi ikna edersem (ki bu yakın zamanda münkün görünmüyor pek ) :) almak istiyorum ama zaten Evrim Arda da büyüdü.Yıpratmadan oynamayı öğrenir diye umudum var :)
    Thalassapolis : Denizcim sizin yaptıklarınızın yanında bizimkiler basit bile kalıyor :P Yinede teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık pek bi güzel olmuş!;)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))